گوگل ارث 4 مکان غیر عادی زمین را تعیین کرد

به گزارش مجله سلو بلاگ، تصاویری عجیب که سرویس آنلاین گوگل ارث ثبت نموده است

تماشا زمین از بالا، چیزی بود که کسی تا قبل از اینکه گوگل ارث سرویس آنلاینش را ارائه کند، نمی توانست تجربه کند (به جز خلبان ها). بعد از راه اندازی گوگل ارث افراد زیادی دست به کار شدند تا خانه شان را پیدا نمایند، اما بقیه مردم چیزهای عجیب تری را پیدا کردند. با خبرنگاران باشید و لیست پایین را برای شناختن تعدادی از این مکان ها که دوربین گوگل ارث آنها را ثبت نموده است دنبال کنید:

گوگل ارث 4 مکان غیر عادی زمین را تعیین کرد

دایره محصول فایرفاکس

دایره محصول فایرفاکس در دیتون و در استان اوهایو آمریکا به وسیله گوگل ارث ضبط شده است. این دایره به وسیله 2 کارورز مرورگر فایر فاکس طراحی شده است که می خواستند از این طریق علاقه خود را به فایرفاکس با طراحی دایره محصولی که از شهر کناری هم قابل تماشا است نشان بدهند. آنها با یک کشاورز محلی ارتباط برقرار کردند و او به آنها اجازه داد تا در مزرعه جوی دو سر او استفاده نمایند.

دریاچه ای به شکل قلب

اگر چه ممکن است این دریاچه، تنها دریاچه قلبی شکل دنیا نباشد اما دریاچه ای در استان اوهایو یک نمونه فوق العاده از چیزهایی است که در زمین ممکن است معمولی به نظر برسند، اما وقتی از بالا دیده می شوند، نفستان را می گیرد!

غول آتاکاما

در کشور شیلی، بیابانی به نام آتاکاما وجود دارد که در سه دهه اخیر مورد بحث دانشمندان زیادی بوده است. در این بیابان، تصویر غول پیکری بر روی صخره ها حک شده است و یک جانور با شکل و شمایل عجیب را نشان می دهد. طبق آنالیز های که بر روی این شکل شده دانشمندان تقریبا به این نتیجه رسیده اند که بر اساس تمدن تیواناکو و تمدن اینکا، این تصویر به مردم آن دوران یاری می نموده که بتوانند فصل ها را تشخیص بدهند.

مرکز خریدی که به شکل یک قایق است

قایقی که در قسمتی از شهر هنگ کنگ در منطقه باغ های وامپوآ قرار گرفته است، یک قایق نیست و فقط در بالا شبیه به آن است. این ساختمان در واقع مرکز خریدی است که برای سرگرم کردن ساکنان به شکل یک قایق ساخته شده است.

بزرگترین استخر دنیا

این استخر بزرگ در منطقه آلفوسنو دل مار و در خط ساحلی شیلی قرار گرفته است که با داشتن منبع بسیار زیادی از آب، بزرگترین استخر دنیا است. این استخر بزرگ و تمیز تقریبا 6000 برابر بزرگتر از استخرهای معمولی است . اگر چه اقامتگاه آلفوسنو دل مار دقیقا در ساحل قرار گرفته است، اما آب اقیانوس به مقدار ای سرد است که نمی توان در ان شنا کرد وهمین باعث شده تا مهمانان هتل، از این استخر بزرگ برای شنا و ورزش های آبی استفاده نمایند.

کشتی ای که روی آن درخت روییده

کشتی خارج از خدمت اس اس یک کشتی استرالیایی است که در سال 1972 بازنشسته شد. بعد از 60 سال خدمت، این کشتی به حیاط کشتی های از کار افتاده در خلیج homebush فرستاده شد تا قطعات آن جدا گردد. آنطور که در تصویر هم میبینید مهندسان نتوانستند قطعات این کشتی را کامل از هم جدا نمایند بنابراین آن را در بندر رها کردند و روی آن را با درختان شاه پسند پوشاندند.

منبع: travelversed.co

منبع: الی گشت
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 42942

به "گوگل ارث 4 مکان غیر عادی زمین را تعیین کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل ارث 4 مکان غیر عادی زمین را تعیین کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید