14 مکان باورنکردنی روی کره زمین

به گزارش مجله سلو بلاگ، دراین مطلب به معرفی مکان های باورنکردنی می پردازیم که شاید گمان کنید جزء سیاره های دیگر منظومه شمسی هستند، اما در واقع جاذبه های گردشگری هستند که بر روی کره زمین قرار گرفته اند.

14 مکان باورنکردنی روی کره زمین

مکان های باورنکردنی

به نظر می رسد که امروزه انسان ها تمام قسمت های کره زمین را مشاهده کرده اند ولی برخی مناطق کره زمین هستند که تا حدودی باورنکردنی هستند و شاید از آنها تعداد محدودی تصویر مشاهده کرده اید.

1-قبرستان بوهمین واقع در ایالات متحده آمریکا

ابعاد این قبرستان 11 کیلومتر مربع متعلق به یک باشگاه خصوصی در سانفرانسسیکو است که با اسم باشگاه بوهمین شناخته شده است . هر ساله در ماه ژوئیه از سال 1899 با نفوذترین افراد در این منطقه دور هم جمع می شوند . اعضای این باشگاه شامل تمام روسای جمهور آمریکا از جمهوری خواه ها تا برخی دموکراتها و همچنین سیاستمداران، بانکداران، محققان رسانه ای، هنرمندان و دانشمندان می باشند.

فعالیت های داخل این باشگاه 100سال پوشیده بود و در نتیجه این پوشیدگی شایعات و برآورد هایی در این باشگاه وجود داشت که اعضای این باشگاه در حین ورود به این باشگاه به چه کاری مشغول می شوند و این تا زمانی بود که روزنامه نگاران و خبرنگاران توانستند به داخل این منطقه ممنوعه وارد شوند .

2-هارپ(HAARP)واقع در ایالات متحده آمریکا

تجهیزاتی که در تصویر مشاهده می نمایید بر روی یخ های آلاسکا در سال 1997 ساخته شدند. این تجهیزات در مساحتی برابر با 13 هکتار ساخته شده اند . هدف از ساخت این مقدار تجهیزات روی یخ ها آلاسکا کنترل ماهواره های هوایی ، تشخیص ناهنجاری های هوایی و کنترل ذهن مردم بود . آنها همچنین اهداف و برنامه هایی اعم از ایجاد سامانه های هوایی برای تشخیص زمین لرزه ، طوفان ، سیل و... را برای آینده این منطقه پیش بینی کرده بودند .متاسفانه فعالیت HAARP در اوایل ماه مه سال 2013 به دلیل خاتمه قرار داد ، متوقف شد .

عجیب ترین مناطق روی کره زمین

3-Mezhgorye واقع در روسیه

این یکی از شهرهای غیرقابل دسترس و اصطلاحاً یکی از شهرهایی می باشد که در آن بر روی افراد متفرقه بسته است . شایعاتی در مورد این شهر وجود دارد که سرمایه های فراوانی در این شهر صرف شده است و برخلاف دیگر شهرهای روسیه ، این شهر هیچ موسسه تحقیقاتی ، پایگاه های بزرگ نظامی و تولید سلاح های هسته ایی و سایر نهادهای مشابه در این شهر وجود ندارد و تا امروز هیچ اطلاعاتی بابت این شهر به بیرون درج نکرده است .

4-قلعه Kronstadt واقع در روسیه

این قلعه در شمال -غربی روسیه واقع شده است و اغلب هر قلعه ایی نمایش دهنده تاریخ قهرمانانه ، قهرمانانش می باشد . همچنین برخی قلعه ها نیز برای بازدید عموم مردم مسئله ای ندارند و برخی دیگر نیز هستند که اجازه بازدید را به عموم نمی دهند و قلعه Kronstadt یکی از قلعه هایی زیبا و تاریخی با تاریخچه ایی از برخی قهرمانان می باشد که اجازه بازدید را به عموم نمی دهند و به همین دلیل یکی از اماکن فهرست ما می باشد .

5-کوه آتوس (Athos) واقع در یونان

در دامنه این کوه بزرگ 20 صومعه بزرگ و مجلل برای راهبران وجود دارند ولی هرکسی نمی تواند وارد این صومعه ها شوند و از زیبایی ها و نقوش زیبا و مجلل این کلیساها لذت ببرند . همچنین این اماکن برای خانم ها و حتی حیوانات ماده ممنوع می باشد و پس از ورود حیوانات ماده مجازات آنها مشخص نیست ولی اگر خانمی در هر شرایطی وارد این اماکن شود ، مجازات آن یک سال زندان میباشد.

تصاویری از مکانهای عجیب و دیدنی روی کره زمین

6-ایالات جورجیا واقع در ایالات متحده آمریکا

همانگونه که مشاهده می کنید ، درب این منطقه حفاظ شده است و این تنها به دلیل دستورالعمل نوشیدنی های کوکا کولا می باشد و سازندگان آن ، دستورالعمل این نوشیدنی را در یک فضا کاملا پنهان کرده اند و دارای فضایی ایمن با تکنولوژی های بالا و مطمئن می باشد . و همچنین این دستورالعمل افسانه ایی را مانند یک راز می دانند و در جهان دو نفر این راز را می دانند که دائما در حال پرواز با هواپیماهای مختلف هستند . بنابراین دسترسی به این منطقه غیرممکن می باشد .

7-کویر Danakil واقع در اتیوپیا

در مرز اتیوپیا جنگ های منطقه ایی اغلب صورت می گیرند و به همین دلیل افراد زیادی نتوانسته اند از این بیابان زیبا و در نوع خود منحصر بفرد دیدن کنند . همچنین لازم به ذکر است که اولین اجساد مربوط نئاندرتال ها پیدا شد که قدمتی برابر با 3.2 میلیون سال داشت .

8-کوه های موتو(Motuo)واقع در چین

این منطقه ، یک سرزمین مقدسی برای بودایی ها می باشد و هیچ راهی برای رسیدن به این منطقه را ندارید و برای رسیدن به این منطقه باید از میان کوه های متعددی گذر نمایید و به همین دلیل در لیست ما قرار گرفت و به همین دلیل افراد زیادی نتوانسته اند از این منطقه دیدن کنند .

مکان های عجیب و باورکردنی روی کره زمین

9-Oymyakon واقع در روسیه

شهری کوچک ولی در عین حال زیبا که دارای مناطق گردشگری زیادی می باشد . این شهر کوچک همیشه دارای هوای بسیار سردی می باشد که هر انسانی طاقت ماندن در آنجا را ندارد و با این وجود ساکنین این شهر دائمی هستند . حتی تصور اینکه توانست در دمای -67.5 درجه سانتی گراد زندگی کرد وحشتناک است !

10-برزیل ، جنگل آمازون

به تازگی محققان در مرز پرو و برزیل ، یک قبیله کوچکی را پیدا کردند که هیچ ارتباطی با جهانی خارج از روستای کوچک خود ندارند و مطابق با طبیعت زندگی می کنند . مقامات کشور برای ایمنی مردم ، اطراف این روستای کوچک را کاملا حصار کرده اند تا کسی نتواند به منطقه آنها برود .

11-جزایرPitcairn ، واقع در بریتانیا

یکی دیگر از اماکن لیست ما جزایر Pitcairn می باشد . در سال 1789 ، 50 نفر که در یک کشتی بودند از منطقه در حال گذر کردن بودند و بعد از بازدید آنها از این جزایر ، وابسته این جزایر شدندو در همین جزایر به ادامه دادن زندگی پرداختن و به همین دلیل افراد کمی از این منطقه دیدن کرده اند .

12-مکه و مدینه

یکی از زیباترین اماکن جهان مکه و مدینه می باشند که مراکز اسلامی جهان می باشند و در آنها مساجد زیبا با معماری زیبا ساخته شده است که مردمان آن به خدا ایمان دارند و برای افراد غیر مسلمان ورود به این دو شهر ممنوع است چرا که دو شهر مقدس هستند .

زیباترین مکان های دیدنی روی کره زمین

13-بزرگراه Karakorum

جاده ایی که پاکستان را به چین متصل می کند و در ارتفاع 5 کیلومتری قرار دارند . علیرغم زیبایی های این جاده ، اخیرا به علت زمین لغزشی آن و بهمن ها بسته و مسدود شده اند .

14-جزیره مار در برزیل

در این جزیره که در اقیانوس اطلس واقع است ، هیچ انسانی زندگی نمی کند و تنها فانوس دریایی در آن به صورت اتوماتیک کار می کند . موجودات و حیوانات خطرناکی در این جزیره زندگی می کنند و مقامات برزیل این مکان را بسیار وحشتناک و منحصر به فرد اعلام کرده اند و به همین دلیل بازدید از این منطقه را برای تمام افراد ممنوع اعلام کرده اند .

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: نمناک
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 14832

به "14 مکان باورنکردنی روی کره زمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 مکان باورنکردنی روی کره زمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید