210 هزار تماشاگر و یک میلیارد فروش برای خروج حاتمی کیا

به گزارش مجله سلو بلاگ، فیلم سینمایی خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا حدود چهار روز پس از شروع اکران آنلاین در دو سامانه اینترنتی از مرز فروش یک میلیارد تومان گذشت.

210 هزار تماشاگر و یک میلیارد فروش برای خروج حاتمی کیا

به گزارش خبرنگاران، سه روز و 21 ساعت پس از شروع فروش بلیت های اکران آنلاین خروج در سامانه های نماوا و فیلیمو، بیش از 84 هزار بلیت فروخته شد. قیمت هر بلیت برای تماشای آنلاین فیلم تازه حاتمی کیا 12 هزار تومان اعلام شده که به این ترتیب، موسسه اوج به عنوان تهیه نماینده خروج کمی بیش از یک میلیارد تومان از اکران آنلاین درآمد داشته است.

بر اساس معیارهای جهانی، با هر بلیت آنلاین به شکل میانگین 2.5 نفر به تماشای یک فیلم می نشینند. از این رو، با فروخته شدن 84 هزار بلیت دست کم بیش از 210 هزار نفر در خانه های خود خروج را دیده اند. با وجود انتشار نسخه قاچاق فیلم در هکان روز اول اکران، استقبال مردم از نسخه قانونی دلگرم نماینده بوده و اگر این فرایند فروش بلیت همچنان ادامه داشته باشد، حاتمی کیا و اوج می توانند به موفقیت پروژه پیشروانه و نوآورانه خود امیدوار باشند.

سینمادوستان با خریدن هر بلیت آنلاین شش ساعت فرصت دارند خروج را تماشا نمایند و پس از آن باید برای دیدن دوباره فیلم 12 هزار تومان دیگر بپردازند. محصول مشترک اوج و حاتمی کیا نخستین فیلم تاریخ سینمای ایران است که به دلیل شیوع کرونا پیش از اکران در سالن های تاریک، وارد شبکه نمایش خانگی آنلاین شده است.

فرامرز قریبیان بازیگر اصلی خروج است. او پس از نمایش فیلم در جشنواره فیلم فجر سی و هشتم با این فیلم دنیای بازیگری و سبنما را کنار می گذارد. پانته آ پناهی ها و محمدرضا شریفی نیا هم در خروج بازی نموده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 21 خرداد 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 15376

به "210 هزار تماشاگر و یک میلیارد فروش برای خروج حاتمی کیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "210 هزار تماشاگر و یک میلیارد فروش برای خروج حاتمی کیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید