57 تیم راهداری سیستان وبلوچستان همزمان با نوروز فعال می شوند

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، منصور ملاشاهی در نشست کمیته حمل و نقل و ترافیک سیستان و بلوچستان گفت: طرح نوروزی دستگاه های امدادی و خدمات رسان در استان از 25 اسفندماه سال جاری شروع و تا 17 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

57 تیم راهداری سیستان وبلوچستان همزمان با نوروز فعال می شوند

وی با تاکید بر فراهم شدن زمینه سفرهای ایمن در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان گفت: این اداره کل به منظور ارتقای ایمنی سفر تدابیر لازم نظیر آماده سازی و لکه گیری محورهای ارتباطی، نصب تابلو و علائم هدایت رانندگی و خط کشی مجدد راستاها را در دست انجام دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: همچنین به منظور جلوگیری از تصادفات احتمالی آماده سازی راهدارخانه ها، سکوهای نماز و مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی در دستور کار قرار گرفته است.

وی راه اندازی مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی موقت را از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای کاهش تصادفات رانندگی در سیستان و بلوچستان برشمرد.

ملاشاهی گفت: 216 دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین راهداری در طول طرح نوروزی آماده خدمات رسانی به مسافران هستند.

وی بیان نمود: 5 هزار و 200 کیلومتر راستا مواصلاتی اصلی، فرعی و روستایی تحت پوشش تیم های طرح نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان روشنایی بلوار خلیج فارس زاهدان و سه راهی دشتک تا کوله سنگی را از دیگر اقدامات این اداره کل برای داشتن سفر ایمن برشمرد.

وی بیان نمود: همچنین نصب بنر با شعار ایمنی در ورودی شهرها و توزیع بروشورهای مطلع کننده تمامی اطلاعات مورد احتیاج مسافران از دیگر اقدامات این اداره کل در طرح نوروزی محسوب می گردد.

ملاشاهی توضیح داد: شماره تلفن 141 اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان به صورت شبانه روز آماده اطلاع رسانی به هموطنان است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 3187

به "57 تیم راهداری سیستان وبلوچستان همزمان با نوروز فعال می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "57 تیم راهداری سیستان وبلوچستان همزمان با نوروز فعال می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید