9 دلیل عروسی دریافت در استانبول

به گزارش مجله سلو بلاگ، 1. عروسی متفاوت و خاص در استانبول

مراسم جشن عروسی مهمترین جشن زندگی هر فردی به حساب می آید. چگونه برگزار کردن این جشن زوج ها را با چالش روبرو کرده است. معمولا آن ها دوست دارند این جشن مهم متفاوت، زیبا، با شکوه، منحصر به فرد و به یاد ماندنی برگزار شود. جشنی که در آن به خود و مهمان هایشان حسابی خوش بگذرد. خاطرات فراموش نشدنی از جشن عروسی را بتوانند همیشه در عکس ها،کلیپ و فیلم عروسی زنده کنند.

9 دلیل عروسی دریافت در استانبول

2. استانبول بهترین گزینه برای برگزاری جشن عروسی

برگزاری جشن عروسی در استانبول برای زوج هایی که در ایران هستند و تمایل دارند با یک هزینه مناسب مراسم خاصی را تجربه کنند، بهترین گزینه است. از طرفی اگر تعداد زیادی از مهمان های شان خارج از کشور باشند، می توانند به راحتی به ترکیه بیایند. حتی برای میهمانانی که از ایران می آیند هزینه ها مناسب است. نزدیک بودن ترکیه به ایران و نداشتن ویزا برای رفتن به این کشور موجب می شود، شما به همراه دیگر مهمان های تان از ایران در مدت زمانی کوتاه به استانبول برسید. نکته مهم این که هزینه های برگزاری جشن عروسی در استانبول تقریبا نزدیک به هزینه های جشن عروسی خوب در ایران است.

3. عروسی رویایی در ساحل استانبول

برگزاری عروسی در قسمت ساحلی استانبول هیجان و زیبایی فوق العاده ای دارد. زیبایی دریای بی کران حس و حال خوبی به شما و مهمان های تان می دهد. مناظر دریا پس زمینه ای عالی برای عکس های جشن عروسی شما هستند. حتما نمونه هایی از عکس های عروس و داماد هنگام غروب آفتاب در ساحل را دیده اید. جشن عروسی صمیمانه و خاطره انگیز را در طبیعت زیبای استانبول می توانید تجربه کنید.

4. عروسی در جزایر پرنس

جزایر 9 گانه پرنس در استانبول قرار دارند. اما فقط 4 جزیره آن قابل رفت و آمد و اقامت گردشگران است. بعضی زوج ها دوست دارند مراسم جشن عروسی شان را در جزیره برگزار کنند. در استانبول جزایری که بیشتر مورد انتخاب زوج ها برای برگزاری مراسم عروسی شان قرار می گیرند بیوک آدا و هیبلی آدا هستند. شما تا به حال به برگزاری جشن عروسی تان در جزیره های زیبا و سرسبز استانبول فکر کرده اید؟

5. عروسی در عمارت های با شکوه استانبول

بعضی از زوج ها دوست دارند مراسم عروسی شان در فضایی با معماری خاص و نوستالژیک برگزار شود. در استانبول عمارت های قدیمی و باشکوه زیادی وجود دارد. یعضی از این عمارت ها به هتل و سالن های برگزاری مراسم تبدیل شده اند. برگزاری جشن عروسی در این بناها از شکوه خاصی برخوردار است خصوصا اگر نزدیک ساحل با چشم انداز عالی دریا باشد.

6. خرید عروسی در استانبول

قبل از برگزاری مراسم عروسی یکی از مهمترین خریدها خریدن لباس عروس است. می توایند خرید لباس عروسی و لباس مجلسی تان را در استانبول انجام دهید. استانبول مزون های لباس عروس زیادی دارد. این مزون ها بسیار متنوع و متعدد هستند. شما می توانید بهترین لباس عروس ها را از مزون های به روز استانبول تهیه کنید.

7. عروسی در کشتی تنگه بسفر

برگزاری جشن عروسی روی آب یکی از رویایی ترین مراسم های عروسی می تواند باشد. این نوع جشن برای آن هایی که می خواهند جشن متفاوت تری برای عروسی داشته باشند، بسیار مناسب است. اگر می خواهید این نوع جشن را برای مراسم عروسی تان انتخاب کنید، خوب است بدانید اولین مرحله از برگزاری جشن شما عکاسی در لوکیشن های زیبای ترکیه است. بعد از انجام عکاسی به کنار ساحل آمده و به همراه مهمان هایتان وارد کشتی تفریحی خواهید شد. جشن و شادی عروسی در کشتی تفریحی برای شما و مهمان هایتان مهیج و به یادماندنی خواهد شد. ادامه عکاسی و فیلمبرداری جشن شما در کشتی انجام می شود. عبور از تنگه بُسفر در چنین لحظات با شکوهی حتما تماشایی است. تنگه بسفر مرز بین آسیا و اروپاست.

8. عکاسی و کلیپ عروسی در استانبول

آن چه از برگزاری جشن عروسی شما برای تان تا آخر عمر می ماند عکس، کلیپ یا فیلم آن است. دیدن عکس های بهترین لحظات زندگی شما آن هم در مناظر زیبا و لوکیشن های عالی مثل استانبول همیشه لبخند را به لب شما خواهد آورد و حال تان را خوب می کند. لوکیشن هایی که معمولا برای عکاسی عروسی در استانبول انتخاب می شوند، عبارتند از: میدان تکسیم، نمای مسجد ایاصوفیه، نمای برج گاتالا، نمای مسجد سلطان احمد، تنگه بُسفر، قصر توپکاپی، جزایر پرنس، قصر دلما باغچه و ساحل زیبای استانبول است.

9.عروسی فرمالیته

استانبول با لوکیشن های متفاوت و متنوعی که دارد یکی از گزینه های خوب برای برگزاری عروسی فرمالیته شماست. عروسی فرمالیته چند سالی است که بر سر زبان ها افتاده است. آن هم بخاطر تنوع شیوه های عکاسی و تهیه فیلم و کلیپ در روز اصلی جشن عروسی است. زمان بر بودن عکاسی و فیلمبرداری باعث خستگی عروس و داماد در مراسم جشن عروسی می شود. علاوه بر این که آن ها را دچار استرس دیر نرسیدن به محل جشن عروسی می کند. به همین خاطر عروس و داماد قبل از مراسم اصلی عروسی روزی را برای تهیه عکس ها، کلیپ و فیلم عروسی اختصاص می دهند. این روزها خیلی ها برای این که فیلم عکس متفاوتی از این مراسم به یاد ماندنی زندگی شان داشته باشند، استانبول را برای عروسی فرمالیته انتخاب می کنند.

منبع: دالاهو
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 7468

به "9 دلیل عروسی دریافت در استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 دلیل عروسی دریافت در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید