آغازپیش فروش بلیط اتوبوس های برون شهری به زائران اربعین در کرمان

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با اشاره به این مطلب که پیش فروش بلیط اتوبوس های برون شهری اربعین به استان های مرزی کشور عراق از اول مهرماه شروع می گردد، گفت: بلیط به دو شکل حضوری و اینترنتی (غیرحضوری) توسط شرکت های مسافربری فروخته می گردد که خرید بلیط اینترنتی مشمول 10 درصد تخفیف می گردد.

آغازپیش فروش بلیط اتوبوس های برون شهری به زائران اربعین در کرمان

به گزارش خبرنگاران، سیدعلی حاج سیدعلیخانی گفت: آمادگی برای جابه جایی زائران اربعین بوسیله حدود 365 دستگاه اتوبوس با عمر کمتر از 15 سال ازمبداء شهرستان های شمال استان کرمان فراهم شده، لذا در صورت استقبال مردم جهت استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری جاده ای، امکان استفاده از 135 دستگاه اتوبوس دیگر وجود دارد که در این صورت تعداد 500 دستگاه اتوبوس ویژه، زائران اربعین حسینی را به مرزهای پیش بینی شده منتقل خواهند کرد.

وی در مورد نرخ جابجایی مسافر در ایام اربعین گفت: برای اعزام زائران دو نوع اتوبوس در خاتمهه های مسافربری استان سرویس دهی می کنند که مدل VIP با نرخ 240 هزار تومان و اتوبوس دولوکس بانرخ 135 هزارتومان معین شده اند.

حاج سید علیخانی توضیح داد: اولویت ما در این سفرها همچون سال قبل ایمنی سفر، رفاه و سلامت زائران از مبداء تا مقصد است که خوشبختانه سال گذشته با تمهیدات اجرا شده هیچگونه حادثه ناگواری رخ نداد.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان با اشاره به حذف ویزا، گفت: پیش بینی می گردد تردد زائران اربعین حسینی (ع) در امسال نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد. همچنین زائرنی که قصد استفاده از سرویس دربستی را دارند درخواست داریم که از مراجعه مستقیم به رانندگان اتوبوس خودداری نموده و صرفا با شرکت های مسافربری هماهنگی کنند تا امکان کنترل، نظارت و خدمات رسانی مناسب تر فراهم آید.

سیدعلیخانی در خاتمه از مسافران خواست جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده توسط عوامل سود جو یا طرح شکایت از شرکت های مسافربری و رانندگان تحت پوشش آنها، مراتب را به شماره سامانه پیامکی 10000341 اطلاع دهند یا در صورت احتیاج می توانند از تلفن گویای 141 مرکز مدیریت راه ها از وضعیت جاده های کشور اطلاع حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 8734

به "آغازپیش فروش بلیط اتوبوس های برون شهری به زائران اربعین در کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغازپیش فروش بلیط اتوبوس های برون شهری به زائران اربعین در کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید