آمادگی فدراسیون سوارکاری برای اعزام مدرس به استان سمنان

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مسعود خلیلی بعد از ظهر چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت سوارکاری استان سمنان که در یک مجموعه گردشگری در سمنان برگزار گشت ضمن بیان اینکه آماده اعزام کادر آموزشی برای تربیت مربیان و سوارکاران استان سمنان هستیم، ابراز کرد: خوشبختانه زمینه های خوبی در سطح این استان از لحاظ پرورش اسب و سوارکار وجود دارد.

آمادگی فدراسیون سوارکاری برای اعزام مدرس به استان سمنان

وی با اشاره به داشته های استان سمنان در زمینه پرورش اسب و همچنین توسعه ورزش سوارکاری، اضافه نمود: با توجه به ظرفیت ها و به خصوص موقعیت جغرافیایی و اقلیمی که استان سمنان دارد می تواند علاوه بر جشنواره های زیبایی اسب میزبان مسابقات رقابت استقامتی اسب سواری نیز باشد.

رئیس فدراسیون سوارکاری در ادامه به سیاست های این فدراسیون اشاره نمود و با بیان اینکه تعداد باشگاه های سوارکاری کشور افزایش یافته اند، تاکید داشت: 117 باشگاه سوارکاری در سال 93 در سطح کشور فعال بودند اما امروز این تعداد باشگاه به 480 باب افزایش پیدا نموده است.

وی بها دادن به پرورش اسب های ایرانی را دیگر سیاست فدراسیون دانست و اضافه نمود: پرورش اسب در راستای تحقق و اجرای سیاست های مالی از دیگر اولویت های فدراسیون سوارکاری است.

به گزارش خبرنگاران، در این مراسم سید محمد حسین متولیان با انصراف همسرش از کاندیداتوری به عنوان رئیس هیئت سوارکاری استان سمنان انتخاب شد.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 9956

به "آمادگی فدراسیون سوارکاری برای اعزام مدرس به استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی فدراسیون سوارکاری برای اعزام مدرس به استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید