آنتونیو کونته: اسلاویاپراگ قدرت بدنی و ذهنی بالایی دارد، لوکاکو اگر کاملا آماده باشد، بازی می نماید

به گزارش مجله سلو بلاگ، آنتونیو کونته اولین بازی تیمش در فصل جاری رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را اصلا آسان نمی داند.

آنتونیو کونته: اسلاویاپراگ قدرت بدنی و ذهنی بالایی دارد، لوکاکو اگر کاملا آماده باشد، بازی می نماید

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اسلاویا پراگ در هفته اول مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، مخاطرات رقیب را برای بازیکنانش یادآور شد.

سرمربی تیم فوتبال اینتر گفت: پس از انجام 3 بازی در لیگ، حالا باید کارمان در لیگ قهرمانان را آغاز کنیم و آغاز موفقیت آمیز در این رقابت ها اهمیت زیادی دارد. با تیمی روبرو شویم که فصل قبل با وجود حضور پلژن، قهرمان لیگ کشور جمهوری چک شد. اسلاویا پراگ در لیگ اروپا نیز خوب عمل کرد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل چلسی حذف شد. باید مراقب و متمرکز باشیم زیرا آن ها تیمی فیزیکی هستند و ذهنیت خوبی دارند. بازیکنان رقیب ما مدتهاست به پیروز شدن عادت نموده اند و از ماه آوریل شکستی نداشته اند. از قلم نیاندازید 19 گل به ثمر رسانده اند و فقط 2 گل دریافت نموده اند. باید به حریف احترام گذاشته و با حمایت هواداران و شجاعت و باورمان، بازی خودمان را انجام دهیم. زمان زیادی برای آماده سازی وجود ندارد اما باید آماده و با 110 درصد توان پا به زمین بگذاریم.

او در ادامه اضافه کرد: با توجه به اینکه ما تازه جهت جدید خود را آغاز نموده ایم، انتظار زمان بیش تری برای تمرین کردن داشتم، با این حال لیگ قهرمانان عاملی خوب برای ایجاد انگیزه است.باید ارزیابی های لارم در خصوص مصدومیت کمر لوکاکو نجام گردد. اگر او را در زمین بازی دیدید، به این دلیل خواهد بود که به آمادگی کامل رسیده در غیر این صورت بازیکن دیگری بازی خواهد نمود. بیراگی هنگامی که به تیم ما آمد در شرایط فیزیکی خوبی نبود اما اکنون به سطح خوبی رسیده است. من در خصوص او بیشتر نگران جنبه های تاکتیکی هستم زیرا برای هماهنگی با تیم کمی به زمان احتیاج دارد. این موضوع در خصوص سایر بازیکنانی که در تمرینات پیش فصل در کنار ما نبوده اند هم صدق می نماید. به همه بازیکنانم احتیاج دارم و می دانم می توانم روی آن ها حساب باز کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 8187

به "آنتونیو کونته: اسلاویاپراگ قدرت بدنی و ذهنی بالایی دارد، لوکاکو اگر کاملا آماده باشد، بازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنتونیو کونته: اسلاویاپراگ قدرت بدنی و ذهنی بالایی دارد، لوکاکو اگر کاملا آماده باشد، بازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید