آگوئرو: از بازگشت به زمین فوتبال می ترسم

به گزارش مجله سلو بلاگ، ستاره آرژانتینی تیم فوتبال منچسترسیتی با از سرگرفته شدن مسابقات لیگ برتر انگلیس در حالی که هنوز بحران شیوع کرونا سرانجام نیافته، موافق نیست.

آگوئرو: از بازگشت به زمین فوتبال می ترسم

به گزارش خبرنگاران، سرخیو آگوئرو می گوید بیشتر بازیکنان شاغل در لیگ برتر انگلیس از جمله خود او نسبت به از سرگیری مسابقات فوتبال در این کشور در حالی که هنوز بحران کرونا فروکش نکرده، نگران هستند.

دولت انگلیس با از سرگیری مسابقات فوتبال موافق است و زمزمه هایی مبنی بر احتمال انجام 11 هفته باقی مانده به خاتمه فصل جاری لیگ برتر انگلیس پشت درهای بسته شنیده می گردد. قرار است امروز (آدینه) باشگاه های لیگ برتر انگلیس تشکیل جلسه بدهند و در آن درباره شیوه ازسرگیری فصل صحبت نمایند. در حال حاضر از هشتم ژوئن (19 خرداد) به عنوان تاریخ احتمالی از سر دریافت مسابقات یاد می گردد اما آگوئرو بازی های بدون تماشاگر را هم تضمین نماینده سلامت بازیکنان فوتبال جزیره نمی داند.

آگوئرو به برنامه چیرینگیتوی اسپانیا گفت: بیشتر بازیکنان می ترسند چون خانواده دارند، بچه دارند، نوزاد دارند، والدین دارند. وقتی بازی ها را از سر بگیریم، تصور من این است که همگی دچار نوعی تنش باشیم، همه مراقب خواهیم بود و به محض اینکه یکی احساس ناخوشی و بیماری کند، با خودمان خواهیم گفت، یعنی چه اتفاقی افتاده است؟ امیدوارم هرچه زودتر واکسنی برای خاتمه دادن به همه این ماجراها پیدا گردد. این شرایط واقعاً مرا می ترساند. در این مدت با دیگران هیچ تماسی نداشته ام.

مهاجم من سیتی در ایام قرنطینه در خانه اش در شهر منچستر مانده اما بسیاری از بازیکنان لیگ برتر انگلیس به کشورهای خود برگشته اند. در این میان چلسی یکی از باشگاه هایی بوده که به بازیکنان خارجی خود گفته که به انگلیس برگردند تا برای از سرگیری تمرینات آماده شوند.

آگوئرو ادامه داد: می گویند یکسری افراد با اینکه به کرونا مبتلا شده اند، علائمش را ندارند و به همین دلیل می توانند این ویروس را به شما هم انتقال دهند. به همین دلیل من در خانه مانده ام. ممکن است شما مبتلا شوید اما هیچ اطلاعی از این موضوع نداشته باشید. 15 روز پیش، به ما درباره تاریخ بازگشت به تمرینات چیزهایی گفتند که 4 می (15 اردیبهشت) بود. حالا قرار است جلسه دیگری برگزار گردد. برگزاری بازی های لیگ برتر در ماه آگوست (مرداد) سخت خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 9 تیر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 16578

به "آگوئرو: از بازگشت به زمین فوتبال می ترسم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آگوئرو: از بازگشت به زمین فوتبال می ترسم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید