استقلال و امنیت شغلی حرفه خبرنگاری باید تامین شود

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سیده حمیده زرآبادی روز شنبه در مراسم روز خبرنگار که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: امنیت شغلی و حفظ استقلال و جایگاه خبرنگار ضروری است.

استقلال و امنیت شغلی حرفه خبرنگاری باید تامین شود

وی اضافه کرد: شما خبرنگاران تفاوت شعار و عمل و دغدغه را تشخیص می دهید به همین دلیل نظرتان در ارزیابی مسئولان به واقعیت نزدیکتر است.

زرآبادی تصریح کرد: حضور خبرنگاران زن در عرصه خبر در استان قزوین قابل توجه است و باید این ظرفیت را مغتنم بشماریم و حمایت کنیم تا تداوم یابد.

نماینده قزوین درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد:متاسفانه معیشت واقتصاد رسانه ها شرایط مطلوبی ندارد و فعالان این عرصه با کمترین درآمد کار می کنند و اگر نگاه حمایتی صورت نگیرد مشکلات دوچندان است.

وی تصریح کرد: موضوع بیمه و ساماندهی خبرنگاران با کمک تشکل صنفی قابل حل شدن است و آمادگی داریم برای پیگیری آن اقدام کنم.

زرآبادی داشتن امنیت شغلی در حرفه خبرنگاری را مهم دانست و یادآورشد: باید به خبرنگاران محترم هدیه پایدار بدهیم و دادن کارت هایی که در شان آنها نیست ایراد دارد.

وی با تشکر از عکاسان و فیلمبرداران خبری هم اظهارداشت: امنیت شغلی در این عرصه بسیار مهم است که باید در سطح کلان برای آن فکری شود.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: خبرنگاران بازوان توانمند مدیران هستند و باید از ظرفیت آنها برای موفقیت بیشتر درکار استفاده شود.

وی اضافه کرد: انتشار اخبار واقعی، شفاف و دور از سیاسی کاری میتواند به موفقیت یک رسانه منجر شود واعتماد رسانه ای فقط با شفافیت ممکن می شود.

زرآبادی با ابراز خوشحالی از فعالیت خبرنگاران جوان در استان اظهارداشت: افراد توانمند و پیش کست با نیروهای جوان در کنار یکدیگر در استان فعالیت می کنند که یک ظرفیت ارزشمند است و امیدواریم همه کمک کنید تا مشکلات استان حل شود.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 22

به "استقلال و امنیت شغلی حرفه خبرنگاری باید تامین شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال و امنیت شغلی حرفه خبرنگاری باید تامین شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید