اقامت رویایی در زیباترین هتل های دهلی

به گزارش مجله سلو بلاگ، با سفر به دهلی به راحتی به این نکته پی خواهید برد که این شهر پذیرای جمعیتی گسترده با فرهنگ های گوناگون است.

اقامت رویایی در زیباترین هتل های دهلی

اینجا مسند دولت هند و پایتخت غذا در آسیای جنوبی به شمار می رود. دهلی یکی از پر بازدیدترین شهرهای هند است. این شهر، مجموعه وسیعی از اقامتگاه های لوکس پنج ستاره تا هتل های دنج را متناسب با هر بودجه و سلیقه ای، برای اسکان بازدیدنمایندگان در خود گنجانده است. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین هتل های این شهر شلوغ و درعین حال جذاب آشنا کنیم.

لیلا پلس

هتل لیلا پلس (Leela Palace)، همان کاخ لیلا، در محدوده دیپلماتیک شهر دهلی واقع شده است. در ساخت این هتل بی نظیر از سبک معماری سر ادوین لوتینز الهام گرفته شده است. این ساختمان پروانه ای شکل به صورت یکپارچه و منسجم، معماری باشکوه را با فرهنگ غنی و درخشان هند تلفیق می نماید.

اتاق های مجلل لیلا پَلِس به چهار نوع تقسیم می شوند. اگر در سوییت های فوق العاده لوکس آن اقامت کنید، از شما همچون عضوی از خاندان سلطنتی یا یکی از رهبران برجسته جهان پذیرایی خواهد شد.

هر اتاق این هتل، مبلمان هایی نفیس از جنس چوب مرغوب و پارچه اعلا، حمام های زیبا و امکاناتی مدرن نظیر یک بار کوچک و تلویزیون در اختیار مهمانان خوشبخت خود قرار می دهد. لیلا پلس همچنین دارای چندین رستوران است که جوایز متعددی را دریافت نموده اند.

برای چشیدن طعم غذاهای هندی و بین المللی می توانید در بوفه کیوب (Qube) یا در رستوران های درجه یک لِسیرک (Le Cirque) و مِگو (MEGU) از نیویورک غذا را میل کنید. هتل دارای دو بار است که از نوشیدنی خود در فضای دلپذیر آن ها لذت خواهید برد. بعد از یک ورزش حسابی در مرکز ورزشی هتل، سری به استخر شنای روی پشت بام بزنید که دمای آب در آن پیوسته کنترل می گردد و چشم اندازی زیبا از شهر دهلی را به نمایش می گذارد.

اقامت در لیلا پلس با اشرافیت خالص عجین شده است. وقتی به فرودگاه می رسید، همچون یک رئیس جمهور با اتومبیل های تشریفاتی بی ام دبلیو یا اگر دوست داشته باشید با اتومبیل های گران قیمت رولز-رویس به هتل منتقل شده و مقابل در هتل پیاده خواهید شد.

آماریا ویلا

بوتیک هتل آماریا ویلا (Amarya Villa) که در سال 2010 بازگشایی شد، همانند هوای تازه ای است که در میان شلوغی و صداهای سرسام آور دهلی، جانی دوباره می بخشد. در طراحی دکوراسیون هتل از رنگ های زیبا، طرح های لوکس و اشیا فراوان زینتی بهره برده اند.

در تزیین هر یک از 9 اتاق هتل از ناورانتا (Navranta) الهام گرفته شده است که 9 سنگ قیمتی و خوش یمن در مذهب هندو هستند؛ بنابراین در هر اتاق از پارچه های نفیس و تم ها و رنگ های خاصی که با رنگ یکی از سنگ ها همخوانی دارد، استفاده نموده اند. در این اتاق های کم نظیر می توانید روی تخت های عظیم که دارای تشک های مخملی و ملافه های کتانی باکیفیت هستند، استراحت کنید و از دوش بارانی و حوله های نرم در حمام های لوکس آن لذت ببرید.

هر اتاق مجهز به میز تحریر، تلویزیون صفحه تخت، ماهواره و گاوصندوق است. آماریا ویلا هرروز صبح با صبحانه ای لذیذ از نان، کرپ ترد، موسلی (muesli) ارگانیک و غلات گرفته تا سالاد میوه و آبمیوه و تخم مرغ های خانگی از شما پذیرایی می نماید.

تاج محل دهلی

هتل تاج محل دهلی، انتخابی شایسته برای ملاقات با مسئولین و افراد عالی رتبه است. این هتل یکی از تحسین برانگیزترین هتل های این شهر و حتی سرزمین هند محسوب می گردد. شما می توانید از میان بیش از 294 اتاق که شامل 27 سوییت بسیار لوکس می گردد، اتاقی مناسب انتخاب کنید.

همچنین سوییت ریاست جمهوری این هتل مجلل ترین سوییت در تمام کشور به شمار می رود. هتل تاج محل با فراهم آوردن امکانات درجه یک نظیر مراکز ورزشی پیشرفته، بیزنس سنتر و مبلمان های شیک و راحت در کوشش است تا اقامتی توام با راحتی و آرامش را برای شما هدیه بیاورد. در تاج محل می توانید با کارکنان هتل تماس بگیرید تا برای یک ماساژ لذت بخش، وقت رزرو نمایند یا در کمترین زمان ممکن برای شما سفری کوتاه را ترتیب بدهند.

برای صرف یک غذای خوشمزه ابداً نیازی نیست که خود را به زحمت بیندازید و راه دوری بروید. رستوران های این هتل نه تنها در سرتاسر هند زبان زد هستند بلکه جزو بهترین رستوران های آسیا به شمار می فرایند. برای صرف غذای هندی درجه یک، سری به رستوران وارک (Varq) بزنید. در رستوران واسابی (Wasabi)، منویی جذاب از غذاهای ژاپنی را خواهید دید. درنهایت در هنگام غروب با یک نوشیدنی دلچسب در بار ریکز (Ricks) روز خود را به خاطره ای ماندگار تبدیل کنید.

کلنلز ریتریت

هتل کُلنلز ریتریت (Colonels Retreat) که در بازار دیفنس کلُنی (Defense Colony) واقع شده است، تخت و صبحانه در اختیار شما قرار می دهد. در این هتل می توانید، در عین حال که به هیاهو و نبض زندگی شهری در دهلی نزدیک هستید، از اقامت در مکانی ایده آل برای تمدد اعصاب و تجدید قوا بهره بگیرید.

این نقطه جذاب دارای اتاق های روشن و آراسته ای است که همگی به یک سالن مبله شیک منتهی می شوند. هر اتاق شامل امکانات مدرنی نظیر تلویزیون کابلی، یخچال شخصی، حمام آب داغ و سرد می گردد. بهترین قسمت هتل، مدیریت آن توسط یک خانواده است. تمام اعضای خانواده دوست داشتنی و خوش برخورد هستند و دوست دارند بهترین تجربه ممکن را برای مهمانان فراهم نمایند که شامل تهیه غذا هم می گردد.

نان موزی این رستوران عالی است و پیشنهاد می کنیم آن را برای صبحانه امتحان کنید. بعدازاین آغاز شیرین و دلپذیر، قدم به بیرون از هتل بگذارید تا با انواع و اقسام بازارها و رستوران ها در محدوده نزدیک هتل آشنا شوید. همچنین هتل کلنلز ریتریت در نزدیکی ایستگاه متروی لاج پات ناگار (Lajpat Nagar) واقع شده است؛ درنتیجه به آسانی می توانید به مناطق دیگر شهر دسترسی داشته باشید.

شانتی هوم

آرامش یا به زبان هندی شانتی واقعی در جهانی امروز به سختی یافت می گردد، اما هتل شانتی هوم (Shanti Home) در اتاق های آرامش بخش خود آرامش واقعی را به شما ارزانی خواهد نمود. این بوتیک هتل که در سال 2015 برنده جایزه تریپ ادوایزر شده، با دارا بودن محیطی خلوت و دنج، بهترین مکان برای رهایی از هیاهو و مشغله زندگی است.

شانتی سه نوع اتاق و در مجموع 17 اتاق دارد که فضایی مجلل را در اختیار شما قرار می دهند. هر اتاق به طور مجزا با تم خاصی تزیین و طراحی شده است. این تزیینات به سنت ها و جنبه های گوناگونی از فرهنگ هند می پردازند. هیچ تلویزیونی را در اینجا پیدا نخواهید کرد. در دسترس نبودن تلویزیون، میهمانان را تشویق می نماید تا جهان را بدون این صفحه های درخشان تجربه نمایند و به آرامشی درونی برسند.

شانتی هوم امکانات فراوانی نظیر ماساژ هندی آیور وردا در سالن ماساژ پاترا و حمام بخار ارائه می نماید تا آرامش بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد. در این هتل می توانید به جای زیاده روی در تماشای فیلم های نت فلیکس، به رستوران زیبای واقع در پشت بام بروید و از منوی اصیل غذاهای خانگی هندی لذت ببرید. شانتی هوم همچنین کلاس های آشپزی برگزار می نماید و شما می توانید با یادگیری غذاهای هندی، این طعم های خوشمزه را با خود به آشپزخانه منزلتان ببرید.

راننده های شانتی مهمانان را برای گردش و بازدید روزانه از دهلی در سطح شهر جابه جا می نمایند، بنابراین اگر از این سبک زندگی خسته شدید، می توانید با این روش با تمدن مدرن ارتباط برقرار کنید. این هتل همچنین خیاطان زبردستی دارد که می توانند برازنده ترین لباس ها را برای شما بدوزند؛ بنابراین اگر قصد دارید با لباس های شیک خود، چشمان مردم شهر را خیره کنید، فقط کافی است عکسی را به خیاط نشان دهید و یا مدل موردنظر را به او بگویید تا لباس خود را در 24 ساعت آینده تحویل بگیرید.

khaneh-jok-sms.ir: جملات زیبا و دلنشین جدید | جملات آموزنده و زیبا | جملات زیبا از بزرگان را اینجا بخوانید

discountbook.ir: کتاب ارزان | مجله کتابخوانی، بیاید آگاهتر باشیم

منبع: گردشبان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 16996

به "اقامت رویایی در زیباترین هتل های دهلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت رویایی در زیباترین هتل های دهلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید