انجام بیش از 1500 مورد بازرسی از اماکن ورزشی اردبیل ، پلمب 25 باشگاه متخلف

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در راستای حفظ سلامت جامعه و ورزشکاران در زمان شیوع ویروس کرونا، بیش از 1500 مورد بازرسی از باشگاه های خصوصی و اماکن ورزشی انجام گرفت.

انجام بیش از 1500 مورد بازرسی از اماکن ورزشی اردبیل ، پلمب 25 باشگاه متخلف

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، سجاد انوشیروانی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای حفظ سلامت جامعه و ورزشکاران در زمان شیوع ویروس کرونا، بیش از یک هزار و 500 مورد بازرسی از باشگاه های خصوصی و اماکن ورزشی انجام گرفت.

وی اضافه نمود: در استان اردبیل بیش از 500 باشگاه خصوصی و 300 مکان ورزشی وجود دارد که با شیوع کرونا، همه این باشگاه ها و اماکن ورزشی تعطیل شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اعلام کرد: از باشگاه ها و اماکن ورزشی که با اداره کل ورزش و جوانان استان در برای سلامتی جامعه و ورزشکاران در زمان این بیماری همکاری کردند، تقدیر و تشکر می کنیم.

پلمب 25 باشگاه متخلف

انوشیروانی ادامه داد: با بازرسی های اجرا شده تخلف 25 باشگاه ورزشی محرز شد که این باشگاه ها پلمب شدند.

وی توضیح داد: دستورالعمل های ستاد کرونا در موضوع ورزش ابلاغ به تمامی باشگاه های خصوصی و اماکن ورزشی ابلاغ شده که نسبت به گندزدایی و رعایت اصول اولیه بهداشتی و نصب بروشورها و بنرهایی برای مطلع سازی ورزشکاران و همچنین ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت برای دریافت کد برای بازگشایی، اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با آن دسته از اماکن ورزشی و باشگاه های خصوصی که موارد و دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد کرونا در ورزش را رعایت نکنند، طبق قانون برخورد خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 17973

به "انجام بیش از 1500 مورد بازرسی از اماکن ورزشی اردبیل ، پلمب 25 باشگاه متخلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام بیش از 1500 مورد بازرسی از اماکن ورزشی اردبیل ، پلمب 25 باشگاه متخلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید