اولین نگاه به بازیگران سریال ویچر

به گزارش مجله سلو بلاگ، زمان زیادی تا پخش سریال ویچر (The Witcher) باقی است و به این زودی ها نباید منتظر تماشای تریلر این مجموعه باشیم. با این حال، می توانیم به لطف اولین تصاویر رسمی این مجموعه، چند ماه آینده را سر این موضوع که سریال ویچر چقدر به منبع اصلی اش وفادار است، با نت فلیکس سر و کله بزنیم. نت فلیکس اولین تصاویر رسمی از شخصیت های اصلی سریال ویچر را منتشر نموده است.

اولین نگاه به بازیگران سریال ویچر

سه شخصیتی که توانسته ایم چهره های شان را در سریال ویچر ببینیم، از این قرار هستند:

  • هنری کویل (Henry Cavill) در نقش گرالت (Geralt)
  • آنیا کولاترا (Anya Cholatra) در نقش ینفر (Yennefer)
  • فریا آلن (Freya Allan) در نقش سیری (Ciri)

می توانید در ادامه اولین تصاویر رسمی هنری کویل را در نقش گرالت ببینید.

پوستر سریال ویچر هم منتشر شده است که گرالت را از پشت و با یک شمشیر نشان می دهد. قبل از اینکه بخواهیم به این موضوع خرده بگیریم، بد نیست اشاره کنیم که سریال ویچر از روی رمان های اصلی این مجموعه ساخته شده است؛ در رمان ها گرالت یک شمشیر با خود حمل می نماید و شمشیر دوم را روی اسب خود یعنی روچ (Roach) نگه می دارد.

یکی از دلایل اصلی تفاوت گرالت در سریال ویچر شبکه نت فلیکس، با گرالت در مجموعه بازی های ویچر، چگونگی روایت قصه این شخصیت در سریال است. در حالی که از نظر داستانی، بازی ها پس از رمان ها اتفاق می افتند، سریال ویچر یک گرالت جوان را به تصویر می کشد.

در شرح سریال ویچر، نت فلیکس نوشته است: بر اساس مجموعه کناب های پرفروش ویچر، سریال ویچر قصه ای از سرنوشت و خانواده تعریف می نماید. گرالت، یک شکارچی هیولا تنها، مقابل دنیایی قرار گرفته است که مردمانش از هیولاها شرورتر هستند. سرنوشت او را به سمت یک جادوگر قدرتمند و یک شاهزاده جوان می کشاند و این سه، در سرزمین خطرناکی مجبور به سفر می شوند.

روی پوستر رسمی سریال هم نوشته شده است: بدترین هیولاها، آن هایی هستند که خودمان خلق می کنیم.

تاریخ مشخصی برای پخش سریال ویچر در نظر گرفته نشده و نت فلیکس فقط گفته است که در انتها سال 2019 می توانیم منتظر پخش سریال ویچر باشیم.

قرار است در نمایشگاه کامیک-کان سن دیگو که کمتر از یک ماه دیگر شروع می گردد، در قالب یک پنل اطلاعات بیشتری از سریال ویچر منتشر گردد.

منبع: توییتر

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 6033

به "اولین نگاه به بازیگران سریال ویچر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین نگاه به بازیگران سریال ویچر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید