پویانمایی وقتی که بچه بودم در قبرس نمایش داده شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، این فیلم پویانمایی به کارگردانی مریم کشکولی نیا طی روزهای 22 تا 27 تیر 1394 در بخش مسابقه بین الملل چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم انیمیشن قبرس با عنوان چشم انداز جهان به نمایش درآمد.

پویانمایی وقتی که بچه بودم در قبرس نمایش داده شد

این جشنواره سال جاری با رویدادهای متفاوت و متنوعی برگزار گردید و نمایشی طولانی از فیلم های منتخب سراسر دنیا شامل 40 اثر انیمیشن با موضوع های نوآوری، کمدی، سیاست، شعر و غیره ارایه کرد.

جشنواره قبرس سال جاری از بخش های مسابقه بین الملل، فیلم های سیاسی کشورهای همسایه، اولین نمایش دنیای، مسابقه ملی، برنامه های بزرگداشت و نمایشگاه های موزه هنر چاپ هامبیز، میهمان افتخاری جشنواره (انیماتوری از کشور رومانی)، نمایش ویژه فیلمی با موضوع کارتونیست مشهور کانادایی (سِت دومینیون)، کارگاه آموزشی، فیلم های بچه ها و نیز کارگاه آموزشی خاص بچه ها تشکیل شده بود.

بر همین اساس حامیانی مانند وزارت آموزش و پرورش قبرس، آسیفا (انجمن دنیای انیمیشن)، پاف وز (پایتخت فرهنگی اروپا در 2017) و... از برگزاری این رویداد هنری حمایت کردند و در نهایت نیز جوایز جشنواره شامل جایزه بزرگ به فیلمی به کارگردانی دو نفر از کشور ژاپن و جایزه فیلم اول در بخش ملی به فیلمی به نام 7/24، جایزه ویژه هیات داوران به فیلمی با نام مردم کوچک کلاه دار از کشور انگلیس و همچنین به دو فیلم دیگر از کشورهای ژاپن و آلمان تعلق گرفت.

در همین حال سال جاری از کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان علاوه بر فیلم وقتی که بچه بودم فیلم های انیمیشن کوتاه بزغاله های ابری به کارگردانی حمید کریمیان، حکایت کلاه غیبی به کارگردانی فاطمه جعفری و سارق درخت ها به کارگردانی راشین خیریه نیز به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 9224

به "پویانمایی وقتی که بچه بودم در قبرس نمایش داده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویانمایی وقتی که بچه بودم در قبرس نمایش داده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید