اکبری: داوران خط در تهران بی طرف پرچم می زنند، انگیزه و تمرکز بازیکنان ذخیره ما بیشتر بود

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: داوران خط در تهران انصافاً بی طرف پرچم می زنند و چون تیم های تهرانی تماشاگری ندارند، حاشیه ای به وجود نمی آید و فشاری به داور بازی وارد نمی گردد.

اکبری: داوران خط در تهران بی طرف پرچم می زنند، انگیزه و تمرکز بازیکنان ذخیره ما بیشتر بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال سایپا در خصوص پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل پیغام خراسان در هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال گفت: بازی زیبا و خوبی بود و هر دو تیم عملکرد قابل قبولی در زمین داشتند. انتظار چنین بازی سختی را در مقابل پیغام داشتیم چون در بازی رفت نیز 3 بر 2 به این تیم باخته بودیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما شروع خوبی در ست نخست داشتند، ولی در ست های دوم و سوم آنطور که انتظار داشتیم در زمین ظاهر نشدند و تصمیم گرفتیم از ست چهارم به بازیکنان ذخیره خود میدان بدهیم. خوشبختانه آنها انگیزه و تمرکز بسیار زیادی در زمین داشتند و جواب اعتماد ما را دادند. از آنها و همچنین بازیکنان اصلی تیم تشکر می کنم. امیدوارم سایپا به جایگاهی که شایستگی آن را دارد برسد.

اکبری در خصوص لزوم استفاده از ویدیو چک در لیگ برتر گفت: داوران خط در تهران انصافاً بی طرف پرچم می زنند و چون تیم های تهرانی تماشاگری ندارند، حاشیه ای به وجود نمی آید و فشاری به داور بازی وارد نمی گردد، به همین خاطر بهتر است که استفاده از ویدیوچک را در مرحله پلی آف و از شهرستان ها شروع کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2678

به "اکبری: داوران خط در تهران بی طرف پرچم می زنند، انگیزه و تمرکز بازیکنان ذخیره ما بیشتر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبری: داوران خط در تهران بی طرف پرچم می زنند، انگیزه و تمرکز بازیکنان ذخیره ما بیشتر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید