ناظم الشریعه: سختکوشی مهم ترین ویژگی ازبکستان است، امیدوارم مزد زحمات مان را بگیریم

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان ابراز امیدواری کرد که ملی پوشان ایران به حق خود یعنی قهرمانی مسابقات داخل سالن آسیا برسند.

ناظم الشریعه: سختکوشی مهم ترین ویژگی ازبکستان است، امیدوارم مزد زحمات مان را بگیریم

محمد ناظم الشریعه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، درخصوص سطح مسابقات فوتسال داخل سالن آسیا گفت: سطح مسابقات بسیار بالا بود و ما انتظار چنین چیزی را داشتیم. هر دوره این رقابت ها از دوره گذشته باکیفیت تر است و تیم ها با ترکیب اصلی خود به این رقابت ها می آیند.

وی در خصوص پیروزی 10 بر 4 ایران مقابل تایلند در یک چهارم نهایی، با اشاره به سخت بودن این مسابقه توضیح داد: تایلند بازی های تدارکاتی زیادی برگزار نموده و در چند تورنمنت تدارکاتی شرکت نموده است. اعضای این تیم هم توقع چنین نتیجه ای را نداشتند. فکر می کنم بچه ها این قدر خوب بودند که هیچ حرف و حدیثی را باقی نگذاشتند و فزونی ایران کاملاً محسوس بود.

سرمربی تیم ملى فوتسال کشورمان در خصوص پیروزی 8 بر 2 مقابل افغانستان در نیمه نهایی و صعود به فینال رقابت ها اعلام نمود: بازیکنان افغانستان در ایران بازی می نمایند و فوتسال را بلد بودند. بازیکنان ایران در نیمه اول، هرچه را از آنها خواستیم در زمین پیاده کردند و کار ما در نیمه دوم راحت شد. بازی فینال اما متفاوت با سایر ملاقاتها است و امیدوارم شرایطی ایجاد گردد که بازیکنان به دسترنج و مزد زحمات خود یعنی قهرمانی مسابقات برسند.

ناظم الشریعه درباره بازی فینال مسابقات که از ساعت 17:30 امروز (سه شنبه به وقت تهران) بین تیم های ایران و ازبکستان برگزار می گردد، گفت: در جام ملت های آسیا 2016 ازبکستان را در یک ملاقات نزدیک شکست دادیم و به قهرمانی مسابقات دست یافتیم. مهم ترین ویژگی این تیم، سختکوشی است و همچنین روی ضربات ایستگاهی هم عملکرد خوبی دارند. کوشش می کنیم بهترین نتیجه را مقابل ازبک ها کسب کنیم و با دست پر به ایران بازگردیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 12916

به "ناظم الشریعه: سختکوشی مهم ترین ویژگی ازبکستان است، امیدوارم مزد زحمات مان را بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظم الشریعه: سختکوشی مهم ترین ویژگی ازبکستان است، امیدوارم مزد زحمات مان را بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید