انتها کار سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر بعد از صعود به پارالمپیک

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان از اواخر اردیبهشت ماه سال جاری با راهنمایی مازیار میرعظیمی به عنوان سرمربی برنامه های آماده سازی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا - اقیانوسیه وانتخابی پارالمپیک پیگیری کرد.

انتها کار سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر بعد از صعود به پارالمپیک

این مسابقات بعد از هشت روز رقابت میان شرکت نمایندگان، شنبه گذشته با مشخص تیم های برتر به سرانجام رسید. در این مسابقات تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با کسب 4 پیروزی برابر چین، تایلند، کره جنوبی و ژاپن و سه شکست برابر ژاپن و استرالیا (2 بار) صاحب صندلی سوم شد ضمن اینکه به عنوان یکی از چهار تیم برتر مسابقات سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو را هم از آن خود کرد.

حالا ملی پوشان بسکتبال با ویلچر ایران باید پیگیر فرایند آماده سازی خود برای بازی های پارالمپیک توکیو باشند این در حالی است که قرارداد همکاری سرمربی تیم ملی به سرانجام رسیده است.س حکمی که مهرداد آگین رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر 29 اردیبهشت ماه گذشته برای مازیار میرعظیمی به عنوان سرمربی تیم ملی زد تا سرانجام رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانسیه بود. بنابراین مسئولان انجمن بسکتبال با ویلچر و فدراسیون جانبازان و معلولان باید در ادامه ادامه همکاری با وی یا انتخاب گزینه جدید به عنوان سرمربی مشخص تکلیف نمایند.

پیش از این محمدرضا دستیار راهنمایی ملی پوشان بسکتبال با ویلچر را بر عهده داشت و میرعظیمی نیز به عنوان مربی در کادر فنی او بود.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 11322

به "انتها کار سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر بعد از صعود به پارالمپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها کار سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر بعد از صعود به پارالمپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید