این آرایش مخصوص ولنتاین است

به گزارش مجله سلو بلاگ، چیزی به ولنتاین نمانده و به همین دلیل لیستی از ایده های آرایش مخصوص روز ولنتاین را برای شما آماده کرده ایم تا عشق شما بیش از پیش عاشق شما شود.

این آرایش مخصوص ولنتاین است

آرایش مخصوص ولنتاین را امتحان کنید و در این روز بدرخشید. روز ولنتاین همیشه روز خاصی است؛ چراکه می توانید در آن روز کسی را که دوست دارید یا حتی خودتان را غرق عشق کنید. خیلی ها عادت ندارند برای روز ولنتاین به مکان های آن چنانی بروند و ترجیح می دهند که بیشتر یک رستوران رمانتیک را امتحان کنند، لباس های قشنگ و مخصوص ولنتاین بپوشند و از کنار هم بودن و خوردن غذاهای جدیدی که به طور معمول نمی خورند، لذت ببرند. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

آرایش مخصوص ولنتاین

برای این آرایش ایده های مختلفی را به شما آموزش می دهیم.

رژلب قرمز

تمرکز آرایش خود را روی لب هایی بگذارید که رژ لب قرمز دارند و سعی کنید بقیه صورتتان آرایش خنثی داشته باشد. پیشنهاد می کنیم برای آرایش مخصوص ولنتاین یک رژلب قرمز مات خوب بخرید تا در طول قرار، دور لبتان پخش نشود.

خط چشم گربه ای و سایه دودی

این مدل میکاپی است که برای مراسمی که با عشقتان و دوستان خود به رستوران ها و مهمانی ها می روید می توانید انجام دهید و اگر آن را صحیح بکشید ماه مجلس خواهید شد.

آرایش صورتی ملایم

ترفندی که در این مدل آرایش مخصوص ولنتاین باید رعایت کنید، همرنگی سایه با رژ لب شما است. پیشنهاد می کنیم یک صورتی ملایم انتخاب کنید؛ رنگی که به رنگ پوست شما بیاید و شما را در طول روز تازه و باطراوت جلوه دهد. در این شب خاطره انگیز خوشبو ترین عطر را نیز بزنید.

هایلایت گونه ها

بعضی اوقات تمام چیزی که یک دخترخانم نیاز دارد یک هایلایتر صورت است تا روز ولنتاین برایش بی عیب ونقص تر از همیشه شود. با چند حرکت قلم موی آرایشی، کمی پودر هایلایت روی گونه ها بزنید و در آخر رژلبی بی رنگ به لب هایتان بزنید. حالا برای قرار مهم روز ولنتاین خود آماده هستید.

سایه مسی

مسی یکی از بهترین رنگ ها برای آرایش مخصوص روز ولنتاین است؛ خصوصاً برای دخترهایی است که چشم هایشان یکی از بزرگ ترین موهبت های آن ها است. خوبی این موضوع این است که میزان و شدت سایه ای که می خواهید به پلک های خود بزنید دست خودتان است. کمی سایه متالیک خیلی نمود پیدا می کند؛ اما اگر قصد دارید به مهمانی بروید می توانید آن را به میزان بیشتری هم بزنید.

پیشنهاد مطالعه: همچنین می توانید مطلب پوستی درخشان با خاکشیر را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 22 بهمن 1401 بروزرسانی: 22 بهمن 1401 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 50623

به "این آرایش مخصوص ولنتاین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این آرایش مخصوص ولنتاین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید