باشگاه فیورنتینا 50 نفر از کارکنانش را اخراج کرد

به گزارش مجله سلو بلاگ، تیم بنفش پوش شهر فلورانس به دلیل مسائل اقتصادی به وجود آمده در نتیجه تعلیق لیگ ایتالیا با تعداد زیادی از کارکنان خود قطع همکاری کرد.

باشگاه فیورنتینا 50 نفر از کارکنانش را اخراج کرد

به گزارش خبرنگاران، در پی تعلیق یک و نیم ماهه رقابت های ورزشی در ایتالیا و توقف مسابقات سری A، باشگاه ها برای جبران ضرر های اقتصادی و پرداخت حقوق بازیکنان شان مجبور به اتخاذ یکسری تصمیمات شده اند که یکی از آنها تعدیل نیرو و اخراج کارکنان غیرفوتبالی است.

باشگاه فیورنتینا یکی از آنهاست که اعلام نموده 50 تن از کارکنانش را اخراج نموده اما به آنها وعده پرداخت تمام مطالبات و غرامت اضافی داده است.

در ایتالیا هم مانند بعضی دیگر از کشورها، قرار شده که دولت در طرح حمایت از مشاغل آسیب پذیر به آن دسته از افرادی که در نتیجه شیوع کرونا منبع درآمد خود را از دست داده اند، یاری کند. فیورنتینا هم قرار است از همین طرح استفاده کند و پرداخت 80 درصد از حقوق آن دسته از کارکنانش که این روزها بیکار هستند را برعهده دولت گذاشته است.

به تازگی زمزمه هایی مبنی بر احتمال از سر گرفته شدن تمرینات تیم های سری A در روزهای نخست ماه می و شروع بازی ها در انتها همان ماه شنیده می گردد اما باشگاه فیورنتینا نخواسته منتظر بماند و با تعدیل نیرو اقدام به کاهش هزینه های اضافی اش نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 31 خرداد 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 16084

به "باشگاه فیورنتینا 50 نفر از کارکنانش را اخراج کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه فیورنتینا 50 نفر از کارکنانش را اخراج کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید