باید حداقل قیمت خرید هر کیلو گندم 5 هزار و 842 تومان اعلام گردد

به گزارش مجله سلو بلاگ، تهران (پانا) - رئیس مجمع هماهنگی تشکل های بخش کشاورزی گفت با توجه به پیشنهاد نمایندگان بخش کشاورزی،حداقل قیمت خرید هر کیلو گندم باید 5 هزار و 842 تومان اعلام گردد .

باید حداقل قیمت خرید هر کیلو گندم 5 هزار و 842 تومان اعلام گردد

به گزارش خبرنگاران، مسعود اسدی رئیس مجمع هماهنگی تشکل های بخش کشاورزی درباره آخرین جزییات نرخ خرید تضمینی گندم اظهار کرد: در جلسه شورای قیمت گذاری، نمایندگان کشاورزان با صراحت گفتند که حداقل قیمت خرید تضمینی گندم باید 5 هزار و 842 تومان اعلام گردد.

وی اضافه کرد: نمایندگان کشاورزان در جلسه شورای قیمت گذاری با دیدگاه یاری به دولت و نظام در این سال سخت چنین تصمیمی را اتخاذ کردند.

اسدی حداقل قیمت جو را 6 هزار و 500 تومان گفت و گفت: اگر قیمت گندم از جو کمتر باشد، محصول فراوریی بدون تردید تبدیل به علوفه می گردد که با این وجود دولت مجبور به تامین میلیون ها تن گندم از خارج از کشور می گردد، اما در این سال سخت جامعه کشاورزان برای حمایت از دولت و نظام این نرخ را قبول کردند، هر چند قیمت 5 هزار و 842 تومانی به هیچ عنوان سود آوری برای کشاورزان ندارد.

رئیس مجمع هماهنگی تشکل های کشاورزی در خاتمه توضیح داد: اگر یک ریال از نرخ پیشنهادی، قیمت خرید تضمینی گندم کمتر اعلام گردد، این اطمینان را به دولت می دهیم که برای تامین نان مورد احتیاج باید اقدام به واردات حداقل 10 میلیون تن گندم کند که در سال حمایت از فراوری و برطرف موانع آن خیانت آشکار به کشاورزان است که در پیشنهاد قیمت این محصول استراتژیک از خود گذشتگی کردند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 30884

به "باید حداقل قیمت خرید هر کیلو گندم 5 هزار و 842 تومان اعلام گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید حداقل قیمت خرید هر کیلو گندم 5 هزار و 842 تومان اعلام گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید