با Inflighto در طول پرواز زیر پای خود را ببینید

به گزارش مجله سلو بلاگ، آیا مایل هستید به تماشای آنچه که در طول پرواز در مایل ها پایین تر اتفاق می افتد بنشینید؟ پس این اپلیکیشن را نصب کنید.

با Inflighto در طول پرواز زیر پای خود را ببینید

سرگرمی های طول پرواز همواره یکی از دغدغه های همیشگی مسافران و ایرلاین ها در طول پرواز بوده اند و با تولید اپلیکیشن های مجذوب کننده، دنیای نو و متفاوتی در این حوزه ایجاد شده است. یکی از این اپلیکیشن Inflighto است که به مسافران پرواز این امکان را می دهد که تمام اطلاعات منطقه ای که از آن عبور می کنند، آب و هوا و دیگر مطالب مرتبط با راستای که از آن عبور می کنند را ببینند.

دیگر نیازی نیست برای قاپیدن بلیط جایگاه کنار پنجره از دیگر مسافران تلاش کنید تا شاید بتوانید چشم انداز 35000 پایی زیر خود را تماشا کنید. Inflighto دارای سیستم نقشه روی پرواز است که دقیقا نشان می دهد چه چیزی زیر پای شما است.

البته بیشتر هواپیماهای پیشرفته و مدرن امروزی به تلویزیون های تک نفره متصل به پشت هر جایگاه مجهز است که نقشه لحظه ای پرواز را به مسافران نشان می دهد، اما این تلویزیون ها تنها می توانند مکان لحظه ای مسافران، ارتفاع پرواز و سرعت هواپیما را نشان دهند.

علاوه بر هر آنچه که تلویزیون متصل به پشت هر جایگاه می تواند انجام دهد، نرم افزار Inflighto می تواند تغییرات لحظه ای آب و هوا را به شما یادآوری کند و شما را قبل از هر گونه آشفتگی حاصل از شرایط بد جوی مطلع سازد. قابلیت جالب دیگر این نرم افزار قسمت چت آن است. مسافران هواپیمایی که از این اپلیکیشن استفاده می کنند، می توانند با استفاده از این نرم افزار با یکدیگر گفت و گو کنند. این امکان حتی برای چت کردن مسافران با خدمه پرواز و حتی خلبانان نیز وجود دارد.

سازنده های این اپلیکیشن مجذوب کننده، دو خلبان استرالیایی هستند که با امید اینکه خلبانان و خدمه پرواز بتوانند لحظات زیبا و هیجان انگیزی که در هواپیما یا پشت پنجره در حال وقوع است را با مسافران در میان بگذارند، این نرم افزار را ساخته اند. البته آن ها بر این باوراند که کیفیت نقشه کنونی نرم افزار هنوز به جایگاه مطلوب نرسیده است.

Inflighto به زودی امکان ردیابی و مشاهده کشتی ها و قایق هایی که هواپیما در راستا های آبی از بالای آن ها عبور می کند را نیز فراهم می کند که البته نیازمند خریداری اشتراک این نرم فزار جالب است. باید این نکته را یادآوری کنیم که شرط استفاده از این نرم افزار اتصال به اینترنت وای فای هواپیما است و مسافران برای استفاده از خدمات اینترنت طول پرواز مجبور به پرداخت هزینه هنگفتی هستند.

برای دانلود و نصب رایگان این اپ می توانید به Apple App Store یا Google Play مراجعه کنید. اما این راستا ورژن پایه اپلیکیشن را در اختیار قرار می دهد. برای خریداری ورژن اقتصادی-دائمی Inflighto، که شامل رادار هواشناسی و قابلیت چت طول پرواز می شود، باید سالانه هزینه ای برابر 6.99 دلار را بپردازید و در ازای دریافت تمام امکانات اپلیکیشن یا همان ورژن Business Class نرم افزار باید هزینه 28.49 دلاری را تقبل کنید.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما خارجی یا داخلی را دارید، با استفاده از موتور جستجوی پرواز خبرنگاران می توانید بلیط ارزان هواپیما به مقصد مورد نظر خود را یافته و از فروشنده های معتبر خریداری کنید.

منبع: کجارو / thepointsguy.com
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 41588

به "با Inflighto در طول پرواز زیر پای خود را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با Inflighto در طول پرواز زیر پای خود را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید