بهترین رستوران های شیک تهران ، تجربه ای متفاوت از زیبایی و مدرنیته

به گزارش مجله سلو بلاگ، از پایتخت ایران یعنی شهر تهران، همواره به عنوان ویترینی جذاب و مخاطب پسند نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج نیز یاد شده که دارای بهترین و شیک ترین های هر زمینه شغلی و صنعتی در خود است. یکی از مواردی که سبب می گردد به درک درستی از این برچسب برسیم، وجود لوکس ترین رستوران های تهران با غذاهایی بسیار باکیفیت و تهیه شده از مرغوب ترین مواد غذایی بوده که قطعا چه به لحاظ ظاهری و چه طعم و مزه می توانند برای هر مشتری و بازدید کننده ای بسیار قابل توجه و جذاب تلقی شوند و لذت خوردن یک وعده غذایی را برای آنان دو چندان کنند. در ادامه مطلب بهترین رستوران های شیک تهران همراه ما شوید که رستوران گردی فراموش نشدنی انتظار شما را می کشد. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که هزینه هر پرس غذا در این قبیل رستوران ها درست به اندازه وسعت و کیفیت بالای خدمات آنان ممکن است بسیار گران احساس گردد که قطعا مبلغ صورت حساب شما در برابر یک وعده غذای خاطره انگیزی که میل نموده اید، کاهی است در برابر کوه!

بهترین رستوران های شیک تهران ، تجربه ای متفاوت از زیبایی و مدرنیته

کافه رستوران هرمان

کافه رستوران هرمان نام یکی از بهترین رستوران های شیک تهران است که به جرات نمی شود به سادگی از کیفیت و تنوع غذاها و پیشنهادهای جذاب آن عبور کرد. سرآشپز این رستوران آنطور که ما متوجه شده ایم، آقای رنجبر است که در زمره آشپزان خوشنام و معروف ایرانی قرار داشته و می توان در مجموعه ای که او سرآشپز آن است، با طیف وسیعی از غذاهای ایرانی، عربی، کبابی و فست فودی نظیر انواع و اقسام پیتزاها و استیک ها روبرو شد و حسابی از شرمندگی شکم هایتان خارج شوید. جالب است بدانید یکی از خدمات قابل توجهی که در این کافه رستوران به شما مشتریان عزیز ارائه خواهد شد، پذیرایی در همان بدو ورود به این مکان با نوشیدنی به نام Welcome است که سبب می شود قدری از تلاطم درونی شما کاسته شده و سپس با تقدیم منوی رستوران، می توانید غذا و یا نوشیدنی سرد و گرم مورد نظرتان را با دقت بیشتری انتخاب نمایید. در مورد این کافه رستوران بد نیست بدانید که تقریبا تمام غذاهای داخلی و بین المللی آن از کیفیتی خارق العاده برخوردار هستند و اسموتی ها و شیک های موجود در بخش کافی شاپ نیز از شهرت بالایی برخوردار هستند. در مجموع می توان گفت رستوران و کافی شاپ هرمان یکی از لوکس ترین رستوران های تهران است که می توانید از محیط بکر و لذتبخش آن برای برگزاری دورهمی های محبت آمیز و یا معاشرت های رسمی استفاده نمایید.

آدرس کافه رستوران هرمان: تهران - میدان هفت تیر - خیابان قائم مقام - خیابان مشاهیر - تقاطع لطفی

شماره تلفن کافه رستوران هرمان: 88822372-021 - 88824442-021

کافه رستوران دریاباز

چه اهل غذاهای اصیل و جدید ایرانی باشید و چه اهل غذاهای فرنگی، فست فودی، انواع خوراکی های کافه ای و از همه متفاوت تر، جزئی از عاشقان غذاهای دریایی بحساب آورده شوید، حتما سعی کنید در اولین فرصت ممکن خود و سایر دوستان و اعضای خانواده را میهمان یک وعده غذای مجذوب کننده در کافه رستوران دریاباز کنید. مجموعه دریاباز از 3 طبقه با دیزاین، میز و جایگاه هایی مختلف برخوردار بوده که در طبقه آخر معمولا از خوانندگان و دیجی های مختلف جهت ایجاد یک فضای سراسر شاد و صمیمانه برای شما مشتریان و مخاطبان عزیز دعوت بعمل آورده می شود و در صورت مطلوب بودن شرایط آب و هوایی نیز اجازه حضور شما در بالکن داده خواهد شد تا در کنار سرو یک غذای ماندگار با نمایی از پارک مرکزی ولنجک نیز روبرو شوید. طبقه دوم این رستوران نیز دارای سیستم نورپردازی بسیار قوی بوده و طبقه اول نیز از ظاهری کاملا چشم نواز همراه با تزئینات دریایی برخوردار است. جالب است بدانید تعداد زیادی از میزهای این رستوران دارای رویه ای از جنس شیشه هستند که زیر آن ها تماما با شن و ستاره های دریایی دیزاین شده و ویوی ساحلی جذابی را درست در زیر دست هایتان ایجاد نموده است. مجموعه دریاباز همچون دیگر رستوران های مشهور و مطرح شهر تهران تنها در وعده های ناهار و شام پذیرای مشتریان خود نیست و می توان بر روی صبحانه های شیک این کافه رستوران تهرانی نیز حساب ویژه ای باز نمود. آنطور که مخاطبان افراطی این مجموعه اعلان نموده اند، خاص ترین غذای کافه رستوران دریاباز در حال حاضر پیتزا کبابی نامیده می شود که بر خلاف اسم عجیب و غریبش از طعم و مزه ای جادویی برخوردار است و به گفته آنان محال است بعد از یکبار چشیدن طعم چنین غذایی بخواهید به سراغ دیگر غذاهای باکیفیت دریاباز بروید. البته توجه داشته باشید که نام این رستوران که یکی از بهترین رستوران های شیک تهران هست، بیشتر به دلیل تهیه و پخت انواع و اقسام غذاهای دریایی بر سر زبان ها افتاده و تیم آشپزی این رستوران به قدری در پخت و از بین بردن بوی زهم غذاهای دریایی خود که همچنان سبب آزردگی بسیاری از مردم می شوند، به مهارت رسیده که تنها کافی است یکبار غذایی همچون سوشی و یا دیگر غذاهای پخته شده دریایی را در این رستوران سفارش و سپس میل نمایید تا از هواداران جدی و پروپاقرص این نوع از غذاها در کشورمان شوید. گفتنی است روش سرو غذا و همچنین دیزاین اصلی آن در کنار دورچینی بشقاب های غذایی و همچنین رفتار خوب و ظاهر مناسب گارسون های این کافه رستوران نیز از دیگر دلایل شناخته شدنش به عنوان یکی از لوکس ترین رستوران های تهران به شمار می رود. دوستان نباید فراموش کنید که استفاده از قلیان در این مجموعه غذاخوری به هیچ عنوان مسئله ای ندارد.

آدرس رستوران دریاباز: تهران - ولنجک - بلوار دانشجو - خیابان گلریزان - بالاتر از میدان گلریزان

شماره تلفن رستوران دریاباز: 75127-021

کافه رستوران سالمبا

کافه رستوران سالمبا (Salemba) کافه رستورانی جذاب با محیطی کاملا دنج و مناسب برای برگزاری دورهمی های محبت آمیز و صمیمی است که می تواند مکان مناسبی برای قلیان بازها نیز باشد و با ارائه انواع مختلف قلیان های میوه ای سبب رضایت این گروه از مشتریان عزیز نیز شود. در کافه رستوران سالمبا هم می توان از غذاهای ایرانی و هم از ساندویچ ها و پیتزاهای آن لذت برد. در این مجموعه شما می توانید با طیف بسیار گسترده ای از نوشیدنی های سرد و گرم روبرو شوید و حتی در آن به فکر برپایی یک جشن تولد به یادماندنی باشید. کافه گردها و رستورانگردهای شهر تهران توجه داشته باشند که اصل اساسی در معروفیت کافه رستوران سالمبا که یکی از بهترین رستوران های شیک تهران بوده، استفاده از مواد غذایی مرغوب و همچنین برخورد فوق العاده عالی کادر فعال آن است.

آدرس کافه رستوران سالمبا: تهران - بلوار فردوسی غرب - حدفاصل ورزی و پروانه جنوبی - ساختمان کارون - طبقه همکف

شماره تلفن کافه رستوران سالمبا: 44145353-021

مجتمع توریستی ارغوان

اگر در حال آماده سازی مقدمات دورهمی خانوادگی یا محبت آمیز هستید و یا تمایل دارید مدتی از شهر فاصله گرفته و به ذهن خسته خود آرامش دهید، ما به شما مجتمع توریستی ارغوان پیشنهاد می دهیم، مجموعه ای زیبا که از بهترین رستوران های اطراف تهران بوده، در سال 1394 تأسیس شده و دارای آلاچیق های چوبی در فضایی کاملا آرام با چشم اندازی به سمت کوهستان است. فضاهای بسته شیشه ای به سیستم گرمایش از کف و سیستم خنک کننده اسپلت و سرو چای و قلیان مجهز بوده و برای برگزاری مراسم تولد، سالگرد ازدواج و یا دیگر مراسم خاص شما بسیار مناسب هستند. علاوه بر این، سالن پذیرایی در این مجموعه به ظرفیت 220 نفر جهت برگزاری مراسم عروسی و دیگر جشن های شما عزیزان وجود دارد. شما در مجموعه ارغوان می توانید انواع غذاهای سنتی نظیر چلو کباب، جوجه کباب و دیگر غذاهای ایرانی را سفارش دهید و از طعم بی نظیر آن ها لذت ببرید. ضمناً نگران جای پارک خودرو هم نباشید، چرا که پارکینگ اختصاصی مجموعه توریستی ارغوان بسیار امن و مجهز در اختیار قرار می گیرد و راحتی خیال را به شما می بخشد.

آدرس مجتمع توریستی ارغوان: البرز، کرج، کیلومتر دو جاده چالوس، روبروی سازمان آب، سمت چپ جاده

شماره تلفن مجتمع توریستی ارغوان: 0262280446 | 0262280787 | 0262280599 | 0262280786

رستوران دفاری

اگر همواره به دنبال تست کردن یک طعم فوق العاده از غذاهای بودید که در نواحی جنوبی کشور طبخ و تهیه می شوند، اما هرگز مجال سفر به این نواحی از کشورمان را نداشتید، اصلا نگران نباشید چون با وجود رستوران دفاری که از جمله لوکس ترین رستوران های تهران است، دیگر لازم به انجام سفر به مناطق جنوبی ایران برای چشیدن طعم و مزه غذاهای فوق العاده جنوبی ها ندارید . البته نباید از این مهم غافل شد که خوردن یک وعده غذای جنوبی در محیط گرم و خشک حاکم در استان های جنوبی کشورمان با آن صفا و صمیمتی که در بین اهالی جنوبی ایران همواره موج می زند، قطعا از حال و هوای دیگری برای تک تک ما غیر جنوبی ها برخوردار خواهد بود! اما با این حال در دفاری نیز می توان با کلی غذای ناب و بی نهایت مرغوب جنوبی و دریایی روبرو شد و تنها با یک بار تست کردن مزه های این قبیل غذاها در رستوران محلی دفاری، تبدیل به یکی از هواداران پروپاقرص غذاهای جنوبی در ایران شد. این مجموعه پذیرایی و غذاخوری که به ارائه غذاهای اصیل جنوبی در بستر خود پرداخته، متاسفانه از فضای آنچنانی برخوردار نیست که البته این مهم سبب نزدیکی بیشتر مشتریان و میهمانان دفاری برای سرو یک وعده غذای ماندگار در طول عمر خواهد شد.

آدرس رستوران دفاری: تهران - بزرگراه جلال آل احمد غرب -نرسیده به اشرفی اصفهانی - پس از خیابان شایق - شماره 411

شماره تلفن رستوران دفاری: 44277283-021 | 44277284-021 | 44277285-021 | 44277286-021

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: همگردی
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 7949

به "بهترین رستوران های شیک تهران ، تجربه ای متفاوت از زیبایی و مدرنیته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رستوران های شیک تهران ، تجربه ای متفاوت از زیبایی و مدرنیته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید