بهره برداری از بلوار نو در جزیره کیش

به گزارش مجله سلو بلاگ، مسیر تازه حد فاصل میدان پرواز تا شهرک مسکونی رُز و دهکده ساحلی خلیج فارس در جزیره کیش به بهره برداری رسید.

بهره برداری از بلوار نو در جزیره کیش

بلوار تازه حدفاصل میدان پرواز تا دهکده ساحلی و شهرک مسکونی رُز با مسدود شدن مسیر دسترسی به شهرک مسکونی رُز و دهکده ساحلی به علت اصلاح مسیر های پیشین و تسهیل تردد ساکنان کیش، عملیات عمرانی این طرح اجرایی شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آئین بهره برداری از این طرح، گفت: شرکت عمران، آب و خدمات کیش یکی دیگر از طرح هایی را که وعده داده بود در مدت یک ماه به مرحله افتتاح رساند.

مهدی کشاورز، گفت: این طرح با هزینه 15 و نیم میلیارد تومان اجرا شد و طول آن یک و دو دهم کیلومتر و با عرض 20 متری در طرفین این بلوار و حدود 24 هزار متر مربع را شامل می گردد.

او با بیان اینکه این طرح جایگزین جاده قدیمی می گردد که از گذشته تک بانده بود و روشنایی نیز نداشت، گفت: با نصب تمام علائم هدایت و رانندگی، روشنایی کافی و خط کشی مطابق استاندارد در این طرح اجرا شده و 100 درصد قابلیت بهره برداری دارد.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در حوزه ترمیم و احداث تمام طرح های شهری که اولویت نخست مردم کیش است، اقدام خواهیم کرد.

با هدف تامین روشنایی این بلوار پس از خاک برداری، کابل کشی و اجرای فونداسیون پایه های روشنایی و چراغ های خیابانی LED با رویکرد کاهش مصرف انرژی در طول مسیر نصب شده است.

برای زیبایی بصری حاشیه بلوار پس از خاکبرداری و تسطیح و اجرای شبکه آبیاری با کاشت درختچه و بوته های گل متنوع در مجموع ده هزار متر مربع فضای سبز ایجاد شده است.

خبرنگاران هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آذر 1401 بروزرسانی: 10 آذر 1401 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 50253

به "بهره برداری از بلوار نو در جزیره کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از بلوار نو در جزیره کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید