تسلا یک میلیون تاکسی رباتیک می سازد

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، دو روز قبل از اعلام درآمد سه ماهه تسلا، این شرکت طی یک رویداد فناوری توضیحاتی درباره خودورهای خودران ارائه داد. اما به نظر می رسد این سخنرانی بسیار عمیق تر از چیزی بود که سهامداران توقع داشتند. به هرحال این رویداد استراتژی تسلا برای ارائه خودروهای خودران را نشان داد.

تسلا یک میلیون تاکسی رباتیک می سازد

الون ماسک مدیر ارشد اجرایی تسلا در این رویداد گفت: تسلا هیچ گاه یک خودروی ارزان طراحی ننموده بلکه بهترین خودروی ارزان دنیا را طراحی نموده است.

او در ادامه اضافه کرد: تمام خودروهای تسلا اکنون سخت افزارهای مورد احتیاج فناوری خودران را در اختیار دارند. فقط کافی است مشتریان نرم افزارهای خود را ارتقا دهند.

او همچنین پیش بینی کرد طی 2 سال آینده تسلا خودروهایی بدون فرمان یا پدال های گاز و ترمز بسازد.

ماسک در این رویداد اظهار داشت تسلا سال آینده یک میلیون تاکسی رباتیک خواهد ساخت. او در این باره اضافه کرد: تاکسی های رباتیک سال آینده راننده ای ندارند.

جالب آنکه مدیر ارشد اجرایی تسلا به سرمایه گذاران هشدار داد: گاهی اوقات زمانبندی من صحیح نیست اما من همواره به وعده ام عمل می کنم.

در گذشته پیش بینی های الون ماسک برای تسلا درست از آب درنیامده بود. تسلا مدل ایکس را 2 سال دیرتر از موعد اعلام شده رونمایی کرد. این نخستین خودروی تمام الکتریک شاسی بلند این شرکت بود.

همچنین این شرکت ویژگی های نیمه خودران اتومبیل ها را 2 سال دیرتر برای رانندگان مشتاق عرضه کرد.

به هرحال طی این رویداد ماسک همراه پیت بانون، که یکی از مدیران ارشد اجرایی سابق اپل است، آخرین تراشه های تسلا را نشان دادند. این تراشه طوری طراحی شده تا مقدار کلانی اطلاعات را بدون داغ شدن یا خالی کردن باتری خودرو پردازش کند.

بانون ادعا می نماید عملکرد این تراشه ها 7 برابر بهتر از نمونه هایی است که در شرکت Nvidia ساخته می گردد. این تراشه ها تا 2 سال دیگر عرضه می شوند.

در حال حاضر سامسونگ تراشه های مخصوص تسلا را در تگزاس آمریکا می سازد.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 4294

به "تسلا یک میلیون تاکسی رباتیک می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسلا یک میلیون تاکسی رباتیک می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید