تغییر در کادر فنی تیم ملی کاراته

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، کاراته ایران سال 1401 حضور در بازی های کشورهای اسلامی، قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی را پیش رو دارد. ضمن اینکه برای شرکت در مسابقات جهانی 2023 بوداپست می بایست رنکینگ کاراته کاها در اوزان مختلف بالا بیاید و از همین رو تیم ایران باید در رقابتهای کاراته وان نیز حاضر باشد که 5 مرحله لیگ جهانی در امارات، پرتقال، مراکش، آذربایجان و روسیه را نیز در پیش خواهد بود.

تغییر در کادر فنی تیم ملی کاراته

بر همین اساس نیز رقابتهای انتخابی تیم ملی در هر دو بخش بانوان و آقایان به مدت چهار روز برگزار گشت و نفرات برتر به اردوی تیم ملی راه پیدا کردند. قرار است پس از شروع اردوهای تیم ملی با برگزاری مرحله دوم مسابقات انتخابی، نفرات حاضر در اردو کاهش پیدا کند.

اما مهمتر از آن اینکه کادر فنی تیم ملی دستخوش تغییر خواهد شد. پس از اضافه شدن پگاه زنگنه به کادر فنی بانوان، از کادر فنی مردان نیز یک نفر جدا خواهد شد. در شرایط فعلی حسن روحانی، سعید فرخی و حامد زیکساری به همراه نعیما خواجوی کادر فنی را با راهنمایی سید شهرام هروی تشکیل می دهند. جدا شدن یک نفر از این کادر قطعی است و اینکه مربی دیگری جایگزین خواهد شد یا خیر بستگی به تصمیم هروی و موافقت فدراسیون کاراته دارد.

با توجه به اهمیت بازی های کشورهای اسلامی برای ورزش کشور، نفرات اول تیم ملی به این مسابقات اعزام خواهند شد و نفرات دوم به رقابتهای قهرمانی آسیا می فرایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 41671

به "تغییر در کادر فنی تیم ملی کاراته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر در کادر فنی تیم ملی کاراته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید