کوشش ستاره های موسیقی برای جمع کردن 3 میلیون فالوور ، از فارل ویلیامز تا دیوید گتا به دنبال تجاری سازی اینستاگرام

به گزارش مجله سلو بلاگ، این روزها بسیاری از افراد در شبکه های اجتماعی به دنبال جذب فالوور هر چه بیشتر هستند. بخشی از این کوشش با هدف شهرت و محبوبیت است اما به نظر می رسد، بعضی دیگر به دنبال منافع مادی این ماجرا هستند.

کوشش ستاره های موسیقی برای جمع کردن 3 میلیون فالوور ، از فارل ویلیامز تا دیوید گتا به دنبال تجاری سازی اینستاگرام

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این روزها شبکه اجتماعی Linktree که نوعی پل ارتباطی بین اینستاگرام و کاربران محسوب می گردد، در کوشش است تعداد کاربران خود را افزایش دهد.

این شبکه اجتماعی طی 3 سال 3 میلیون کاربر را جذب نموده است و ادعا می نماید که در یک جهت رشد جدی قرار گرفته است. این شبکه اجتماعی برای جذب افراد مشهور ، تأثیر گذار و برند های تجاری کوشش زیادی نموده است و همین موضوع نیز بخش مهمی از استراتژی رشد Linktree را تشکیل داده است .

این شرکت به دنبال رقابتی تر شدن پروفایل اینستاگرامی خود در برابر اینستاگرام است. Linktree به کاربران اینستاگرام اجازه می دهد تمام محتوای آنلاین خود را در یک صفحه واحد جمع نمایند بنابراین پایگاه اطلاعاتی کاربران شامل بعضی از مشهورترین افراد و برند های دنیا است. این برنامه به عنوان یک راه چاره برای حل مشکل ارتباط بیو در اینستاگرام آغاز شد و پس از آن با استقبال کاربران به سرعت محبوب شد.

از هنرمندان تا فروشندگان می توانند با یاری ابزار linktree روشهای رسیدن کاربران به خود را محدودتر نمایند.نامهای بزرگی مانند فارل ویلیامز و دیوید گتا و گوینده انگیزشی تونی رابینز طی هفته گذشته در این ابزار ثبت نام کردند.از آنجا که این سرویس خدماتی را ارائه می دهد که افراد مشهور به آن نیاز دارند(شاید خیلی بیشتر از پروفایل شخصی شبکه های اجتماعی) بنابراین جذب این نام های بزرگ در بازاریابی این شبکه اجتماعی اثراتی مثبت دارد.

با این وجود جالب است بدانید که linktree منتقدانی جدی نیز دارد. بسیاری از منتقدان متقدند این ابزار ارتباطی ایمن نیست و اطلاعات کاربران را افشا می نماید. از سوی دیگر تجاری سازی شبکه های اجتماعی و تاکید بر تعداد فالورها موضوعی است که مدت ها است مورد انتقاد کاربران و فعالان شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 7849

به "کوشش ستاره های موسیقی برای جمع کردن 3 میلیون فالوور ، از فارل ویلیامز تا دیوید گتا به دنبال تجاری سازی اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش ستاره های موسیقی برای جمع کردن 3 میلیون فالوور ، از فارل ویلیامز تا دیوید گتا به دنبال تجاری سازی اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید