تمجید: مسابقات لیگ تکواندو به صورت حضوری برگزار می گردد

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرپرست سازمان لیگ تکواندو گفت: با وجود اینکه شاهد برگزاری مسابقات آنلاین در بخش های مختلف هستیم، اما رقابت های لیگ برتر و دسته یک پومسه صرفا به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

تمجید: مسابقات لیگ تکواندو به صورت حضوری برگزار می گردد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محسن تمجید در مورد اینکه ثبت نام برای حضور در رقابت های لیگ دسته یک و برتر پومسه تا روز چهارشنبه 25 تیرماه امکان پذیر است، گفت: با وجود اینکه شاهد برگزاری مسابقات آنلاین در بخش های مختلف هستیم اما رقابت های لیگ برتر و دسته یک پومسه صرفا به صورت حضوری برگزار خواهد شد. بدون شک سلامت بازیکنان در هر دو بخش پومسه و کیوروگی مهمترین اولویت فدراسیون تکواندو و سازمان لیگ است و رقابت ها زمانی شروع خواهد شد که کشور از این شرایط بحرانی خارج شده و حالت ثبات پیدا کند تا بتوانیم با آرامش خاطر شاهد رقابت تکواندوکاران باشیم.

سرپرست سازمان لیگ تکواندو افزود: فدراسیون و سازمان لیگ شرایط همه استان ها را برای برگزاری مسابقات در نظر می گیرد؛ در حال حاضر استان هایی در شرایط قرمز قرار دارند که پومسه روهای خوبی در اختیار دارند و قطعا زمانی مسابقات را شروع می کنیم که شرایط بهتر شده باشد.

وی ادامه داد: محل برگزاری مسابقات طبق سنوات گذشته در فدراسیون است و اگر استانی نیز تقاضای میزبانی داشته باشد چنانچه از لحاظ کرونا در شرایط مطلوبی قرار داشته باشد، می توانیم به عنوان میزبان انتخاب کنیم.

تمجید تاکید نمود: تمام عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر با سازمان لیگ و فدراسیون در ارتباط باشند و اخبار موثق را از سایت فدراسیون رصد نموده و به شایعات توجهی نکنند.

سرپرست سازمان لیگ تکواندو در گفت و گو با سایت فدراسیون تکواندو گفت: مهلت ثبت نام برای حضور در این رقابت ها تا روز چهارشنبه است و عزیزان در این بازه زمانی ثبت نام های خود را انجام دهند تا آمار شرکت کنندگان را به صورت کامل داشته باشیم و بتوانیم برای برگزاری رقابت ها برنامه ریزی کنیم.

اخذ ویزا

اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

مجله زیتوا

مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 19908

به "تمجید: مسابقات لیگ تکواندو به صورت حضوری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید: مسابقات لیگ تکواندو به صورت حضوری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید