خبرنگاران شکوری: نگرانی طرفداران پرسپولیس خط قرمز مدیریت باشگاه است

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران - تهران - معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه پرسپولیس با اشاره به برنامه ها و فعالیت سرخ پوشان پایتخت در سال جدید گفت: کوشش می کنیم با حفظ آرامش، نگرانی طرفداران را کاهش دهیم زیرا این موضوع برای مدیریت فعلی باشگاه، خط قرمز محسوب می گردد.

خبرنگاران شکوری: نگرانی طرفداران پرسپولیس خط قرمز مدیریت باشگاه است

به گزارش خبرنگاران از باشگاه پرسپولیس، ابراهیم شکوری توضیح داد: تمام کوشش خود را به کار گرفته ایم تا امکانات مناسبی را در اختیار بازیکنان و کادر فنی قرار دهیم، با توجه به شرایط موجود رعایت پروتکل های بهداشتی نیز در اولویت است تا سلامتی بازیکنان تضمین گردد.

وی ادمه داد: هر هفته تست های مربوط به کرونا را انجام می دهیم و تا به امروز کمترین میزان ابتلا را داشته ایم. برای باشگاه پرسپولیس، چیزی مهم تر از حفظ سلامتی بازیکنان وجود ندارد و این جهت را ادامه خواهیم داد. از سویی دیگر هر تصمیمی گرفته گردد فورا رسانه ای می کنیم تا از حجم نگرانی طرفداران کاسته گردد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس، با اشاره به شایعات و اخباری در خصوص جدایی احتمالی تعدادی از بازیکنان ادامه داد: من هم در فضای مجازی فعال هستم و تمام این اخبار و شایعات را می خوانم اما باید در پاسخ به این اتفاقات، دو موضوع مطرح کنم. اول اینکه ما به تازگی از پنجره جابجایی زمستانی عبور نموده ایم و تا انتها فصل در چهار جامی که پیش رو داریم با همین بازیکنانی که در اختیار داریم کار را ادامه می دهیم. پس تا آخر فصل، جایی برای نگرانی وجود ندارد. این موضوع اصلا عجیب نیست که ستاره های پرسپولیس، پیشنهادات فوق العاده ای داشته باشند ولی نیازی هم به شرح بنده نیست که تاکید کنم آنها با تمام وجود در زمین می جنگند و در کنار یکدیگر، تیمی قدرتمند را تشکیل داده اند.

شکوری گفت: فرایند تمدیدقراردادها ادامه دارد، ما به صورت حضوری، ارسال پیغام، تماس تلفنی و نامه نگاری از بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده درخواست نموده ایم برای مذاکره جهت تمدیدقرارداد به دفتر باشگاه بیایند و حالا منتظر پاسخ از سوی بازیکنان هستیم. البته تقویم فشرده پرسپولیس و تمرکز بازیکنان بر روی بازی ها از جمله مهم ترین موانعی است که زمان حضور بازیکنان در دفتر باشگاه را به تاخیر می اندازد. با این حال برای تمدید قرارداد با بازیکنان خود، هیچ فرصتی را از دست نمی دهیم و به دنبال عقد قراردادهایی معقول و منطقی برای آینده باشگاه هستیم.

وی با اشاره به اظهارات بعضی افراد علیه پرسپولیس گفت: همواره برای رقبای خود احترام قائل هستیم اما تا زمانی که آنها هم این احترام را درک نمایند. اصلا صحیح نیست که مدیری از یک باشگاه رقیب در هر مصاحبه خود در خصوص پرسپولیس صحبت کند، هر چند واکنش ها نشان داده این بار نیز چنین حرف هایی باعث آزار طرفداران تیم خودشان شده زیرا این افراد به تعریف و تمجید از پرسپولیس پرداخته اند. آنها به اهالی فوتبال آدرس غلط می دهند اما خوشحالیم کاری نموده ایم که رقبا هم از عملکرد شایسته مدیریت پرسپولیس تعریف و تمجید می نمایند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: اینکه فردی از باشگاه ما تعریف می نماید، معنا و مفهوم معینی دارد اما این تمجیدها نباید با طعنه و کنایه همراه باشد. چه کسی است که نداند برای یاری به بعضی تیم ها، چه اتفاقاتی رقم خورده و چه کسانی در چه صندلی هایی و از چه راه هایی به این باشگاه ها یاری نموده اند. در فرآیند مدیریت باشگاه ها باید به نتایج و رضایت طرفداران و اعضای تیم هم توجه کرد. همه چیز مثل روز روشن است، دیگر از دوران مغلطه، سواستفاده از رسانه ها، توهین به افکار عمومی و پنهان کاری عبور نموده ایم و زمان آن است که با طرفداران فوتبال صادق باشیم چون آنها همه چیز را می بینند، می فهمند و تحلیل می نمایند. پس در این شرایط، ناکامی در جابجایی نیم فصل را نمی توان با پرداختن به تیم های عظیم، توجیه کرد.

معاون اجرایی پرسپولیس توضیح داد: در سه، سال گذشته هیچ باشگاهی به اندازه پرسپولیس درآمدزایی نداشته است. ما تنها باشگاه در آسیا هستیم که به فاصله سه فصل، دو فینال لیگ قهرمانان را پشت سر گذاشتیم و حدود شش میلیون دلار درآمدزایی کردیم آن هم بدون استفاده از حق پخش، تبلیغات محیطی، اسپانسرهای بین المللی و... فقط با استفاده از توانایی و قدرت تیم و بازیکنان خود، راهی فینال شدیم و درآمد ساختیم. معین است که برای چنین تیمی، باید هزینه کنیم.

وی توضیح داد: پرسپولیس راه خودش را انتخاب نموده و به جای هوچی گری، به دنبال موفقیت های سالم و کاملا فوتبالی است. ما اهل لابی های پشت پرده و افترا به تیم های حریف نبوده و نیستیم. شاید همین سلامت باشگاه و تیم است که بعضی را آزار می دهد! به اعتقاد من، پرسپولیس تیمی پر از ستاره و اصلا یک تیم به معنای واقعی کلمه ستاره است، چون لیاقت دارد و درآمد دلاری برای خودش ایجاد می نماید پس شایسته است که هزینه هایش هم بالا باشد و بازیکنان با بهترین امکانات به کارشان ادامه بدهند. باقی باشگاه ها هم با استفاده از مدیران پاکدست و صادق می توانند پرسپولیس را الگوی خود قرار داده و پیشرفت نمایند در غیر این صورت، با مصاحبه و حرف های بی ربط، هیچ مقام و منزلتی به دست نمی آید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 30105

به "خبرنگاران شکوری: نگرانی طرفداران پرسپولیس خط قرمز مدیریت باشگاه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شکوری: نگرانی طرفداران پرسپولیس خط قرمز مدیریت باشگاه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید