ثبت نام مجدد آزمون ارشد پزشکی از امروز، 20 اردیبهشت شروع شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، ثبت نام مجدد برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی از امروز، 20 اردیبهشت ماه شروع شد.

ثبت نام مجدد آزمون ارشد پزشکی از امروز، 20 اردیبهشت شروع شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد؛ در پی تغییر زمان برگزاری آزمون ارشد رشته های گروه پزشکی در امسال به دلیل شیوع بیماری ناشی از کرونا، تصمیم گرفتیم مهلتی مجدد برای آن دسته از افرادی که به دلایلی هنوز پیروز به ثبت نام در آزمون نشده اند، ایجاد کنیم.

داوطلبانی که هنوز پیروز به ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی نشده اند، می توانند از امروز 20 اردیبهشت ماه تا خاتمه روز دوشنبه 22 اردیبهشت ماه 99 با مراجعه به سایت مرکز سنجش پزشکی نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. همچنین داوطلبان در این بازه زمانی می توانند در صورت احتیاج نسبت به ثبت نام و ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

مهلت مجدد که برای ثبت نام در آزمون ارشد پزشکی معین شده است، تمدید نخواهد شد و داوطلبان باید در این بازه زمانی سه روزه نسبت به ثبت نام خود اقدامات لازم را انجام دهند.

گفتنی است؛ زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 1399 گروه پزشکی از روز 26 و 27 تیرماه به روز های 23 و 24 مرداد سال 1399 موکول شده است و در شهر های اراک، اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، ایلام، بوشهر، بندرعباس، بیرجند، تبریز، تهران، خرم آباد، رشت، زاهدان، زنجان، ساری، سمنان، سنندج، شیراز، شهرکرد، قزوین، قم، کاشان، کرمانشاه، کرمان، گرگان، گناباد، مشهد، همدان، یاسوج، لار و یزد برای 83 رشته گروه علوم پایه پزشکی و 4 رشته داروسازی برگزار خواهد شد.

khaneh-jok-sms.ir: جملات زیبا و دلنشین جدید | جملات آموزنده و زیبا | جملات زیبا از بزرگان را اینجا بخوانید

discountbook.ir: کتاب ارزان | مجله کتابخوانی، بیاید آگاهتر باشیم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 16900

به "ثبت نام مجدد آزمون ارشد پزشکی از امروز، 20 اردیبهشت شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام مجدد آزمون ارشد پزشکی از امروز، 20 اردیبهشت شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید