ثبت نام کتابفروشی های استان قزوین در طرح پاییزه کتاب 1400 شروع شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران در قزوین، محمد رستمی در این باره گفت: کتابفروشی های دارای مجوز استان می توانند برای ثبت نام در طرح پاییزه کتاب 1400 به سامانه مربوطه به نشانی tarh.ketab.ir مراجعه نمایند.

ثبت نام کتابفروشی های استان قزوین در طرح پاییزه کتاب 1400 شروع شد

رستمی توضیح داد: از دوره گذشته سقف خرید برای هر نفر از 200 هزار تومان به 300 هزار تومان و یارانه از 40 هزار تومان به 60 هزار تومان افزایش یافت که این دوره نیز به همین روش اعمال خواهد شد و تنها تفاوتی که در این دوره ایجاد شده، این است که برای کتاب های تالیفی 20 و برای کتاب های ترجمه ای 15 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

وی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال 94 برای هدفمند کردن یارانه نشر طرح های فصلی فروش کتاب را شروع نموده که در این طرح کتابفروشی ها می توانند در فروش کتاب به خریداران تخفیف دهند و مبلغ تخفیف داده شده را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت نمایند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اضافه نمود: در این طرح ها که با نام فروش فصلی مشهور شده اند، توزیع یارانه کتاب به وسیله کتابفروشی هایی که شرایط لازم را داشته باشند، انجام می گردد که آن ها می توانند کتب خود را که با شرایط معین شده مطابقت داشته باشند، به خریداران بفروشند.

رستمی افزود: طرح های فصلی فروش کتاب با تخفیف جزو طرح های موفقی بوده که نقش موثری در تشویق مخاطبین به خرید و مطالعه کتاب دارند و موجب رونق بازار کتاب و دلگرمی فعالان این حوزه نیز می گردد.

وی گفت: ارائه تخفیف در این طرح تنها شامل کتابهای چاپی است و سایر کالاهای فرهنگی عرضه شده در کتابفروشی را شامل نمی گردد و کتابفروشی های مشارکت نماینده در طرح تا زمان به اتمام رسیدن یارانه اختصاصی ملزم به ارائه تخفیف به مشتریان هستند.

رستمی توضیح داد: طرح پاییزه کتاب 1400 از 29 آبان ماه لغایت 3 آذر به مدت 5 روز اجرا می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 38763

به "ثبت نام کتابفروشی های استان قزوین در طرح پاییزه کتاب 1400 شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام کتابفروشی های استان قزوین در طرح پاییزه کتاب 1400 شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید