کوچکترین پرینتر همراه دنیا وارد ایران شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- پرینتر پرتابل یکی از تکنولوژی های جدید و جذاب پرینتر همراه می باشد که فواید آن برای کسانی که تا بحال در سفر یا مکانی بوده اند که احتیاج به پرینت اسناد خود داشته اند و در لحظه به پرینتر دسترسی نداشته اند، می تواند حائز اهمیت باشد زیرا امروزه یکی از دغدغه های اصلی افراد، پرینت دریافت از اسناد و فایل ها در هر زمان و مکانی می باشد که با آمدن نسل پرینتر پرتابل و چاپگر همراه این دغدغه برطرف و این احتیاج برطرف شده است. از این رو در این گزارش سعی شده اطلاعاتی در خصوص پرینتر قابل حمل ارائه شده در سبد فروشگاهی سبد جت را برایتان ارائه نماییم. پس اگر شما هم به دنبال یک پرینتر کیفی سبک و قابل حمل هستید، تا خاتمه گزارش ما را همراهی نمایید.

کوچکترین پرینتر همراه دنیا وارد ایران شد

پرینتر چیست؟

تصور زندگی بدون استفاده از پرینتر هرگز به ثبت دائم نمی رسد. چاپگرها دنیای ما انسان ها را عوض نموده و فاصله بین نوشته ها و تصاویر روی مانیتورها را با ما کم کردند؛ طوری که ثانیه ای بعد از دیدن تصویر، چاپ شده آن را در دستمان می گذارند. بنابراین اگر کسی به هر دلیلی به یک پرینتر یا دستگاه پرینت احتیاج دارد، بهتر است اول اطلاعاتی درباره آن به دست بیاورید و سپس از خرید آن لذت ببرد. پرینتر یا همان چاپگر به زبان فارسی، یکی از تجهیزات جانبی رایانه است تا متن یا تصویر ایجادشده در کامپیوتر و گوشی های همراه را بر روی کاغذ دلخواه ما چاپ کند که در انواع مختلف در بازار وجود دارند.

چاپگرها امروزه یکی از ملزومات اصلی برای بیشتر شرکت ها و ادارات به شمار می فرایند. از دانش آموزان گرفته تا دانشجویان و ارباب رجوع شرکت ها و ادارات همگی احتیاج دارند تا اسناد و فایل های خود را پرینت بگیرند و بعضی نیز جهت کسب درآمد از پرینتر برای کارهای روزانه خود استفاده می کنند.

پرینتر پرتابل همراه

از نسل جدید پرینترها، می توان به پرینترهای پرتابل و چاپگرهای همراه اشاره نمود که با توجه به اسمشان باید گفت که پرینترهای کوچکی هستند که جهت استفاده از آن ها به لپ تاپ یا کامیپوتر احتیاجی نیست و ضرورت وجود و کاربردشان در مسافرت یا ماموریت های کاری و احساس احتیاج به پرینت اسناد و قراردادها در لحظه ای که به پرینترهای دیگر دسترسی وجود ندارد، خود را نشان می دهد و به بالا رفتن کیفیت جلسات یاری قابل توجهی می نماید. زیرا در اغلب مواقع امضاء تایید نهایی اسناد و یا تحویل سندها به صورت چاپی الزامی می باشد. این تکنولوژی تا به امروز وجود نداشته اما با با توسعه و پیشرفت تکنولوژی ها و فناوری های جدید و با توجه به اینکه تمایل انسان به سمت کوچک شدن وسایل مورد احتیاج پیش رفته، طراحی و ساخته شد و در جای خود توانسته یکی از احتیاجهای مهم انسان ها را در قرن حاضر برآورده نماید.

پرینتر همراه را می توان در مسافرت، جلسات کاری، منزل، مطب، دانشگاه و هر مکانی که احتیاج به پرینت اسناد احساس شد، استفاده نمود و احتیاجهای اساسی پرینت را در زمان های حیاتی رفع نماید. از جمله کاربردهای پرینتر پرتابل همراه، امکان پرینت در سیستم های حمل نقل، صدور رسید، صدور فاکتور، مدیریت انبار، برای وکلا در کپی و پرینتر مدارک و آراء دادگاه ها ، برای پزشکان، مهندسان و صاحبان کسب و کارها و غیره اشاره نمود که بسیار کاربردی و مناسب می باشد.

این دستگاه با کیفیت و درعین حال سبک، تمام احتیاجهای افرادی که شرایط کار و زندگی شان به گونه ای است که دائما درحال حرکت و جابجایی هستید را رفع می نماید و مانند این است که یک کافی نت را با خود به همراه دارند. در واقع تمام امکانات یک کافی نت را با این پرینتر سبک، یکجا می توان در دسترس داشت. با پرینتر پرتابل HPRT مدل MT800 تکنولوژی2020 دیگر احتیاجی نیست برای چاپ رونوشت قراردادها، اسناد تجاری یا هر مطلبی و همچنیین رونوشت مدارک احراز هویت، دنبال دفتر عکاسی، کافی نت و این دست از مکان ها بود.

نحوه عملکرد پرینتر پرتابل همراه

این بهترین و کوچکترین پرینتر کیفی قابل حمل دنیا به یاری USB یا بلوتوث به دستگاه (موبایل، لبتاب، تبلت و ...) متصل شده و پس از گذاشتن کاغذ A4 در پرینتر و ارسال فایل و اسناد مورد نظر از طریق بلوتوث دستگاه مورد نظر به پرینتر، آن را چاپ می نماید. داشتن عملکرد مناسب از لحاظ کیفیت خروجی و متن خوانا و واضح و همراه داشتن وسایل جانبی مصرفی همانند ریبون و احتیاج به کاغذ که درهمه جا در دسترس است، از جمله ویژگی های عمومی این پرینتر قابل حمل می باشد.

ویژگی های خاص پرینتر پرتابل HPRT MT800

HPRT یکی از فراوری کنندگان پیشتاز در دنیا به دلیل طراحی خاص و فراوری پرینترهای صدور فیش، پرینترهای چاپ لیبل و پرینترهای قابل حمل می باشد. در این بین پرینتر پرتابل HPRT MT800، یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت می باشد که در زیر به ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

ویژگی های پرینتر پرتابل:

  • سبک، کم حجم است و وزن سبک این پرینترها معمولا 766 گرم می باشد.
  • دارای رابط usb و اتصال با بلوتوث به تلفن های هوشمند
  • عمر بالای باتری با 26 ساعت عمر و دارای ویژگی 2000 میلی آمپر لیتیومی
  • تامین انرژی پرینتر کیفی به یاری باتری داخلی و کاربردی مانند پاوربانک
  • دارای چاپ مستقیم حرارتی
  • امکان اتصال به کامپیوتر، لپتاپ و موبایل
  • دارای قابلیت اتصال بلوتوث تلفن همراه
  • دارای یک باتری با ظرفیت و عمر بالا
  • قابلیت شارژ از طریق پاوربانک، ماشین و رایانه شخصی
  • در اندازه بسیار کوچک که به راحتی در داخل کیف جا می گیرد.
  • وسیله ای جهت صرفه جویی در صف، وقت و زمان گرانبها
  • دارای قابلیت شارژ از طریق پاوربانک و فندکی خودرو و لپ تاپ (یکی از دغدغه های مهم برای دارندگان چاپگر همراه، شارژ کردن گجت هاست که شما در مورد پرینتر همراه محدودیتی نخواهید داشت!)
  • امکان نگهداری 26 ساعت شارژ در حالت استند بای پرینتر پرتابل کیفی (این مدت شارژ دیگر تمامی آنچیزیست که به آن احتیاج دارید)
  • دارای خروجی type-c (باتوجه به اینکه رابط خروجی تایپ سی در دیوایس های مختلف به کاربرده می شود وجود چنین پورتی یک مزیت رقابتی محسوب می شود)
  • دارای پرینت با کیفیت 300 dpi. (چاپ با کیفیت بالا ، 300 dpi یعنی همه آن چیزی که از کیفیت می خواهید)

و در انتها باید گفت که با توجه به اهمیت بالای چاپ اسناد و یا خواندن راحت تر آنان در حالت چاپ شده، این پرینتر پرتابل قابل حمل برای مدیران و سازمان ها، مدیران فروش، مدیرن امور اقتصادی و بازرگانی و... کاربردی بوده و از آنجا که این افراد دائما در حال گفت و گوی کاری با گروه های زیادی هستند و هر زمان ممکن است قراردادی فی ما بین آنان منعقد شود، پیشنهاد می شود که از این پرینت های پرتابل همراه استفاده کنند تا یاری شایانی به کیفیت جلسات آنان شود. زیرا بارها ممکن است شاهد بوده باشند که پس از موفقیت های مدیران فروش در نشست ها و جلسات جهت فروش محصولات شرکت و کمپانی در طی یک توافقی دو طرفه، عدم دسترسی به پرینتر در همان لحظه باعث عدم انعقاد و امضاء قرارداد شده و قرار داد به وقت دیگری ارجا داده می شود. که باعث دلواپسی و شک و شبهه به دلیل اینکه آیا در آینده نزدیک قرارداد منعقد می شود یا خیر، می شود. در این گونه مواقع پرینتر همراه یکی از آن ابزارهای محبوبی است که به شدت به آن احساس احتیاج می شود.

این پرینتر پرتابل سبک و مفید و کاربردی را می توانید با مراجعه به فروشگاه سبد جت، خریداری نمایید و از خرید خود لذت ببرید.

درباره فروشگاه تکنولوژی سبدجت:

فروشگاه تکنولوژی سبدجت با هدف دسترسی آسان مصرف کنندگان عزیز ایرانی به کالا و تجهیزات فناوری روز دنیا در تابستان 1398 ایجاد شد؛ که در این راستا توانست با حذف دلالان و واسطه گری افراد سوجو اقدام به فعالیت نماید. دهکده دنیای با هدف بازار اینترنتی تکنولوژی و فناوری های روز دنیا، شعارسبد جت می باشد و با این شعار در کوشش است که یک خرید اینترنتی لذت بخش، با قیمت مناسب و ارزان را برای مشتریان خود فراهم سازد.

به همین دلیل یکی از محصولات اصل و اورجینال بین صدها محصول اصل ارائه شده دراین فروشگاه تکنولوژی پرینتر پرتابل HPRT MT800 می باشد. این محصول دارای چاپ مستقیم است و تنها چیزی که کاربر به ان احتیاج دارد، خود کاغذ است. پرینتر بی سیم، به کامپیوتر، لپتاپ و موبایل قابل اتصال بوه و آنچه را لازم خواهیم داشت، چاپ می نماید. پرینتر پرتابل همراه کوچک دارای باتری با ظرفیت بالا HPRT می باشد و به تازگی فراوری و وارد بازار دنیای شده است و سبدجت تهیه و فروش این محصول را از تیر 99 شروع نموده است.

فروشگاه تکنولوژی سبد جت با دارا بودن نماد الکترونیک و نشان و نمادهای معتبر از نهادهای نظارتی و درگاه بانکی تایید شده در خدمت مشتریان گرامی بوده و در صورت تقاضا آماده فروش عمده دستگاه پرینتر پرتابل با قیمت مناسب به متقاضیان عزیز می باشد. همچنین در بخش خدمات مشتریان، پاسخ به پرسش های متداول، رویه های بازگرداندن کالا، شرایط استفاده، نحوه ثبت سفارش، رویه ارسال سفارش و شیوه های پرداخت در نظر گرفته شده است که مخاطبان عزیز با مراجعه به این فروشگاه آنلاین می توانند در کنار آنالیز سایر محصولات ارائه شده در این فروشگاه اینترنتی از خدمات آن نیز بهره مند شوند.

همچنین کلیه خرید های محصولات این فروشگاه با تحویل اکسپرس و پشتیبانی 24 ساعته، امکان پرداخت در محل و 7 روز ضمانت بازگشت وجه همراه می باشد.

راه های ارتباطی:

تلفن ثابت : 02155271071

تلفن : 09333564242

ایمیل : [email protected]

آدرس سایت: https://sabadjet.ir

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 31032

به "کوچکترین پرینتر همراه دنیا وارد ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوچکترین پرینتر همراه دنیا وارد ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید