جام جهانی، لیگ کشتی فرنگی را فشرده تر کرد

به گزارش مجله سلو بلاگ، در جلسه سازمان لیگ با نمایندگان باشگاه های شرکت کننده در لیگ برتر اعلام شد که با توجه به پیش رو داشتن رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی در آذرماه، لیگ این رشته فشرده تر از آزاد برگزار می گردد.

جام جهانی، لیگ کشتی فرنگی را فشرده تر کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رقابت های جام دنیای کشتی فرنگی در سال 2019 روزهای 9 و 10 آذر ماه در ماهشهر برگزار خواهد شد و از همین رو لیگ فرنگی علاوه بر محدودیت زمانی که به خاطر برگزاری جام باشگاه های دنیا دارد، به دلیل برگزاری جام دنیای در آذر ماه و پیگیری برنامه های تیم ملی برای شرکت در این رقابت بین المللی، باید زودتر به اتمام برسد.

به همین دلیل در جلسه هماهنگی امروز سازمان لیگ با نمایندگان باشگاه ها عنوان شد که لیگ فرنگی فشرده تر از آزاد و با انجام دو مبارزه در هفته پیگیری خواهد شد.

عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ کشتی در خصوص این جلسه به خبرنگاران گفت: تیم ها در این خصوص نارضایتی داشتند، اما وقتی شرایط را شرح دادیم، متقاعد شدند که باید لیگ فرنگی را زودتر جمع کنیم. با موافقت تیم ها، تیم بازار بزرگ میزبانی مرحله رده بندی و فینال لیگ کشتی فرنگی را نیز برعهده گرفت، اما در خصوص میزبان مراحل پایانی لیگ آزاد هنوز تصمیم گیری نشده است. در این جلسه که رئیس فدراسیون هم در آن حضور داشت، در خصوص قوانین و مقررات لیگ برتر نیز شرحاتی ارائه شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 9226

به "جام جهانی، لیگ کشتی فرنگی را فشرده تر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام جهانی، لیگ کشتی فرنگی را فشرده تر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید