حسن زاده: دربی 88 در آرامش برگزار گردد به کانون طرفداران 2 تیم پاداش ویژه می دهیم، متخلفان حداقل 2 سال از حضور در استادیوم محروم می شوند

به گزارش مجله سلو بلاگ، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام نمود که اگر دربی 88 پایتخت بدون حاشیه انضباطی باشد، پاداش نقدی ویژه به کانون طرفداران دو تیم داده خواهد شد.

حسن زاده: دربی 88 در آرامش برگزار گردد به کانون طرفداران 2 تیم پاداش ویژه می دهیم، متخلفان حداقل 2 سال از حضور در استادیوم محروم می شوند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: با توجه بین اینکه دربی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همه مقامات و مجریان مسابقه تمهیدات لازم را از چند روز قبل برای انجام این مسابقه فراهم می نمایند، خصوصاً متولیان نظم و امنیت استادیوم و امور فرهنگی که از ساعت ها قبل از آغاز مسابقه معمولاً در استادیوم حضور دارند و فعالیت های مربوطه را انجام می دهند، کمیته انضباطی نیز با توجه به اهمیت مسابقه، تدابیر لازم را اتخاذ نموده است.

وی گفت: بیش از یک ناظر انضباطی در استادیوم حضور خواهد داشت و عده ای ناظر نامحسوس در بین تماشاگران در صندلی های مختلف استادیوم ها مستقر می شوند. امیدواریم که مسابقه بزرگ پایتخت فردا (پنجشنبه) به خوبی و با کیفیت بالای فنی انجام گردد. البته در هفته های اخیر مخصوصاً در مسابقات آسیایی، تماشاگران دو تیم پرسپولیس و استقلال نشان دادند که ضمن حضور پرشور و مؤثر در استادیوم برای تشویق تیم خودشان، به حفظ نظم و امنیت و رعایت مقررات نیز توجه کامل دارند.

وی در ادامه اعلام کرد: انتظار ما این است که طرفداران این دو تیم بزرگ الگوی خوبی برای مسابقات بزرگ باشند. در صورت رفتار مناسب تماشاگران، حتماً به نحو شایسته از آنها تقدیر خواهد شد. از کانون طرفداران دو تیم بزرگ پرسپولیس و استقلال نیز تقاضا داریم که نسبت به حفظ نظم و آرامش روی سکوها بیشتر از قبل کوشش داشته باشند و چنانچه افراد معلوم الحالی نیز مرتکب رفتار های غیرقانونی شدند، آنها را نیز ارشاد و راهنمایی و در صورت لزوم به مقامات مسئول در استادیوم معرفی نمایند, چرا که اعتقاد ما این است که عمده تماشاگران واقعی فوتبال برای لذت بردن از این ورزش مفرح و نیز حمایت از تیم محبوب شان حاضر می شوند، اما اگر افراد نادری هم باشند که رفتارهای غیرقانونی انجام دهند، قطعاً با آنها برخورد خواهد شد.

حسن زاده در ادامه اعلام کرد: نکته مهمی که می خواهم به آن اشاره کنم این است که از هفته های گذشته اقدامات لازم برای شناسایی افرادی که روی سکوها رفتارهای غیرقانونی انجام می دهند، انجام شده است، به نحوی که با شناسایی و تعیین شدن افراد، کمیته انضباطی طبق بند شش ماده 66 مقرارت انضباطی نسبت به محروم کردن آن افراد تعیین از حضور در ورشگاه ها اقدام خواهد نمود، یعنی تاکنون رفتارهای غیرقانونی تماشاگران منتهی به تنبیه تیم محبوب شان می شد، اما از این پس در کنار تنبیه تیمی، چنانچه افراد شناسایی شوند حداقل دو سال از حضور در استادیوم محروم خواهند شد.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در انتها ضمن تشکر از همه افرادی که برای برگزاری شهرآورد تهران زحمت می کشند، گفت: از مدیران، مقامات مسئول و مسئولان فرهنگی هر دو باشگاه تشکر می کنیم، چراکه در برنامه های مختلف برای هرچه بهتر برگزار کردن شهرآورد تهران کوشش می نمایند و به سرمشوقین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم اعلام می کنیم که چنانچه مسابقه روز پنجشنبه بدون حواشی انضباطی و در کمال آرامش برگزار گردد، از تقدیر و پاداش قابل توجهی برخوردار خواهند شد.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1079

به "حسن زاده: دربی 88 در آرامش برگزار گردد به کانون طرفداران 2 تیم پاداش ویژه می دهیم، متخلفان حداقل 2 سال از حضور در استادیوم محروم می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن زاده: دربی 88 در آرامش برگزار گردد به کانون طرفداران 2 تیم پاداش ویژه می دهیم، متخلفان حداقل 2 سال از حضور در استادیوم محروم می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید