حضور فعال صنعتگران ایلام در سی و دومین نمایشگاه صنایع دستی تهران

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی ایلام از شرکت صنعتگران صنایع دستی استان در سی و دومین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی تهران اطلاع داد.

حضور فعال صنعتگران ایلام در سی و دومین نمایشگاه صنایع دستی تهران

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان ایلام، عبدالمالک شنبه زاده امروز شنبه 2 شهریور 98 با اعلام این خبر گفت: پنج صنعتگر نمونه از استان ایلام در سی و دومین دوره نمایشگاه صنایع دستی تهران حضور دارند.

او اظهار کرد: این هنرمندان در رشته های گلیم نقش برجسته، چرم دوزی، چیت بافی، حصیربافی و همچنین محصولات مسی در این نمایشگاه به عرضه محصولات خود می پردازند.

مدیرکل میراث فرهنگی ایلام یادآور شد: معرفی هر چه بیشتر محصولات صنایع دستی و آشنایی بدون واسطه مخاطبان با رشته های مختلف صنایع دستی با شرکت در نمایشگاه های صنایع دستی و جشنواره ها برای تبلیغ صنایع دستی ممکن خواهد بود.

او توضیح داد: برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی علاوه بر ایجاد بازار فروش برای صنعتگران، عرصه رقابتی میان صنعتگران است که باعث آشنایی عموم مردم با انواع صنایع دستی می گردد. مردم ما می توانند در نمایشگاه صنایع دستی از نزدیک با تولیدات عرصه صنایع دستی آشنا شوند، بنابراین برگزاری این نمایشگاه موجب رونق هر بیشتر صنایع دستی می گردد.

شنبه زاده گفت: این نمایشگاه از تاریخ 3 الی 9 شهریورماه به مدت هفت روز در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 8432

به "حضور فعال صنعتگران ایلام در سی و دومین نمایشگاه صنایع دستی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور فعال صنعتگران ایلام در سی و دومین نمایشگاه صنایع دستی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید