خبرنگاران جشنواره کتابخوانی گلپونههای کاغذی در کرمان آغاز به کار کرد

به گزارش مجله سلو بلاگ، کرمان - خبرنگاران - دبیر جشنواره کتاب و کتابخوانی گلپونه های کاغذی گفت: با انتشار پوستر و آغاز مهلت ارسال آثار از امروز (دوشنبه)، این جشنواره به صورت رسمی و در فضای مجازی آغاز به کار کرد.

خبرنگاران جشنواره کتابخوانی گلپونههای کاغذی در کرمان آغاز به کار کرد

جلیل عباسی دخت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: جشنواره کتاب و کتابخوانی گلپونه های کاغذی در چهار بخش ادبی، فرهنگی، هنری و بخش ویژه بچه ها و نوجوانان در کرمان آغاز به کار کرد و بچه ها و نوجوانان می توانند آثار خود را تا 24 دی ماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه شعار جشنواره گلپونه های کاغذی کتاب خانه ما خوانده می شود است، شرح داد: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، تبیین جایگاه کتاب در خانواده و افزایش سرانه مطالعه برای خانواده ها در گستره استانی و با رویکرد مجازی برگزار می شود.

دبیر جشنواره کتاب و کتابخوانی گلپونه های کاغذی گفت: علاقه مندان می توانند با آثاری در رابطه با موضوعات نقد ادبی کتاب و خلاصه نویسی از کتاب مورد مطالعه، خاطره نویسی از دوران مطالعه و کتابخوانی، معرفی کتاب و نوسینده، خوانش کتاب به صورت گروهی و خانوادگی و دیداری و شنیداری، عکاسی و تولید نماهنگ با موضوع کتاب و کتابخوانی و معرفی کتابخانه های خانگی و شخصی در جشنواره شرکت کنند.

وی ادامه داد: داوری آثار از اول تا 10 بهمن انجام می شود و برندگان در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی معرفی خواهند شد و به نفرات اول تا سوم برگزیده هر بخش لوح سپاس، تندیس جشنواره و جایزه نقدی اهدا می شود.

عباسی دخت بیان نمود: این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان، مجتمع مس سرچشمه، موسسه فرهنگی و هنری نقش مهتاب صدر و همکاری موسسه پرسشگران ایرانیان برگزار می شود.

وی گفت: علاقه مندان می توانند برای اطلاع ازاخبار، شرایط شرکت و ارسال آثار به وبگاه جشنواره به آدرس www.golpunehayekaghazi.ir و صفحه مجازی در اینستاگرام مراجعه کنند.

khaneh-jok-sms.ir: جملات زیبا و دلنشین جدید | جملات آموزنده و زیبا | جملات زیبا از بزرگان را اینجا بخوانید

discountbook.ir: کتاب ارزان | مجله کتابخوانی، بیاید آگاهتر باشیم

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 26295

به "خبرنگاران جشنواره کتابخوانی گلپونههای کاغذی در کرمان آغاز به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جشنواره کتابخوانی گلپونههای کاغذی در کرمان آغاز به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید