خبرنگاران غرب از بقایای تروریسم برای استمرار سلطه گری بهره برداری می نماید

به گزارش مجله سلو بلاگ، تهران - خبرنگاران - انجمن دفاع از قربانیان تروریسم حملات تروریستی بغداد را محکوم و تاکید نمود: غرب از اشتباهات گذشته درس نگرفته و همچنان به دنبال بهره برداری از بقایای تروریسم برای استمرار سلطه گری در منطقه است.

خبرنگاران غرب از بقایای تروریسم برای استمرار سلطه گری بهره برداری می نماید

به گزارش روز شنبه خبرنگاران از روابط عمومی انجمن دفاع از قربانیان تروریسم، در بیانیه این انجمن که امروز منتشر شده، آمده است: حملات انتحاری در بازار دست فروشان در شهر بغداد، مردم ستمدیده و مظلوم عراق را به خاک و خون کشیده و بیش از 142 کشته و زخمی برجای گذاشت. این بزرگترین حمله تروریستی پس از شکست گروه های تروریستی در سال 2017 توسط نیروهای مردمی عراق است.

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم اضافه نمود: این جنایت پس از ناکامی دو دهه راهبرد تروریسم درمانی در منطقه، نشانگر آن است که غرب از اشتباهات گذشته درس نگرفته و همچنان در پی ناامنی با بهره گیری از بقایای تروریسم برای استمرار سلطه گری در منطقه است.

این نهاد حقوق بشری ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک و ابراز همدردی با بازماندگان و آرزوی شفای عاجل مجروحان، از تمامی شخصیت ها، فعالان حقوق بشر و جامعه مدنی منطقه و بین المللی خواست با برنامه ای مدون با موضوع سازمان ملل، تروریسم را به عنوان یک معضل اساسی در دنیا به ویژه منطقه غرب آسیا چاره جویی نموده و هراس را برای همواره از زندگی بشر بزدایند.

به گزارش خبرنگاران، میدان الطیران در مرکز بغداد ظهر پنجشنبه (2 بهمن) شاهد عملیات تروریستی دو عامل انتحاری با استفاده از کمربند انفجاری بود که به کشته شدن 32 شهروند عراقی و زخمی شدن 110 نفر دیگر منجر شد.

این انفجارهای انتحاری با موج محکومیت های داخلی و بین المللی روبه رو شد و گروه تروریستی داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 27748

به "خبرنگاران غرب از بقایای تروریسم برای استمرار سلطه گری بهره برداری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران غرب از بقایای تروریسم برای استمرار سلطه گری بهره برداری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید