خبرنگاران فعالان ورزشی استان اردبیل در سامانه مبین نام نویسی نمایند

به گزارش مجله سلو بلاگ، اردبیل- خبرنگاران- معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بر لزوم نام نویسی و تکمیل بانک اطلاعات فعالان ورزشی این استان در سامانه مبین سایت وزارت ورزش و جوانان تاکید نمود.

خبرنگاران فعالان ورزشی استان اردبیل در سامانه مبین نام نویسی نمایند

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا برادران روز یکشنبه در بازدید از باشگاه های ورزشی بیان نمود: نام نویسی در سامانه مبین از جمله برای شناسایی داوران و مربیان سراسر کشور است که اگر صورت نپذیرد، فرد داور یا مربی در ارتقای داوری و مربی گری با مشکل روبه رو خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز تنها یک هزار نفر از استان اردبیل در این سامانه نام نویسی نموده اند، افزود: مربیان، ورزشکاران، داوران و نیز تمامی رویدادهایی که از سوی هیات های ورزشی در سراسر کشور و از جمله این استان انجام می گیرد، باید در سامانه مبین (پایگاه جامع اطلاعات ورزش کشور) سایت وزارت ورزش و جوانان ثبت اطلاعات شود.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل یادآور شد: مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری وزارت ورزش و جوانان از سال 1393 با هدف اجرای تکالیف دستگاه در زمینه تحقق دولت الکترونیک همچنین ایجاد زمینه تحول دستگاه از سازمان سنتی به سازمان الکترونیک نسبت به شناسایی و تعریف پایگاه های اطلاعاتی پایه از جمله مبین اقدام کرد.

تعطیلی اماکن ورزشی ادامه دارد

وی در ادامه با اشاره به تداوم شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: با توجه به شرایط نارنجی شهرستان اردبیل امکان انجام تمرینات ورزشی در مکان های سرپوشیده همچنان وجود ندارد اما خوشبختانه بسیاری از ورزشکاران حرفه ای از فضاهای باز استقبال کردند و تمرینات ورزشی خود را در فضاهای باز و پارک ها انجام می دهند.

برادران با قدردانی از همکاری باشگاه داران و مسئولان باشگاه های ورزشی در اجرای شیوه نامه های ابلاغی، افزود: بنابر اعلام استاندار اردبیل، استفاده از اماکن ورزشی روباز مانند زمین های فوتبال، پیست های دو و میدانی و تجهیزات ورزشی پارک ها بلامانع است اما امکان برگزاری مسابقات در شرایط کنونی میسر نیست.

پیش از شیوع ویروس کرونا 510 باشگاه خصوصی، 300 مکان ورزشی دولتی و بیش از 300 ورزشکار سازمان یافته در قالب تیم های ورزشی مانند والیبال، فوتبال و نیز رشته های انفرادی در استان اردبیل فعالیت داشتند.

ویروس کرونا 2019 (COVID-19) که نخستین بار در ووهان چین شناسایی شد، در نهایت به بیشتر کشورها از جمله ایران سرایت کرد و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشت تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

در حال حاضر شهرستان های کوثر، نیر، سرعین، نمین، اصلاندوز، بیله سوار و گرمی در شرایط زرد و شهرستان های خلخال، مشگین شهر، پارس آباد و اردبیل در شرایط نارنجی شیوع کرونا قرار دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 32731

به "خبرنگاران فعالان ورزشی استان اردبیل در سامانه مبین نام نویسی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فعالان ورزشی استان اردبیل در سامانه مبین نام نویسی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید