خبرنگاران فعالیت شبکه شاد برای دانش آموزان ابتدایی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، یاسوج- خبرنگاران- مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: فعالیت شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) برای مقطع ابتدایی از امروز دوشنبه و همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد.

خبرنگاران فعالیت شبکه شاد برای دانش آموزان ابتدایی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

هادی زارع پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: هدف از این اقدام استمرار ارائه آموزش به دانش آموزان مقطع ابتدایی کشور و کهگیلویه و بویراحمد از طریق فضای مجازی در دوران تعطیلات کرونایی است.

وی اضافه کرد: این شبکه با ایجاد ارتباط در فضای مجازی امکان تدریس غیرحضوری معلمان به دانش آموزان را فراهم می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این شبکه با مالکیت وزارت آموزش و پرورش در کشور و استان ایجاد و راه اندازی شده و فعالیت آن نیز به تدریج تکمیل می شود.

زارع پور مطرح نمود: فعالیت این شبکه در کشور و کهگیلویه و بویراحمد تا زمان مهار و ریشه کنی کامل بیماری کرونا ادامه دارد.

وی ابراز داشت: دانش آموزان کشور و کهگیلویه و بویراحمد برای استفاده از این شبکه با مراجعه به آدرس اینترنتی shad.medu.ir و نصب برنامه بر روی گوشی تلفن همراه هوشمند در کلاس های مجازی شرکت می کنند.

زارع پور گفت: در مرحله نخست مدیران مدارس، پس از آن معلمان و سپس دانش آموزان کشور و کهگیلویه و بویراحمد به همراه اولیای خود این برنامه را بر روی گوشی تلفن همراه هوشمند نصب خواهند کرد و در مرحله بعدی نیز کلاس های درس مجازی تشکیل می شود.

وی گفت: پس از تشکیل کلاس های درس مجازی معلمان در ساعتی خاص تدریس را ارائه و دانش آموزان کشور و کهگیلویه و بویراحمد نیز نظرها و بازخوردهای خود را بیان می کنند.

زارع پور اضافه کرد: فعالیت این شبکه برای دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم کشور و کهگیلویه و بویراحمد به زودی تعیین و اطلاع رسانی می شود.

تعداد دانش آموزان پسر و دختر مشغول به تحصیل کهگیلویه و بویراحمد در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم افزون بر 161 هزار نفر است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 15222

به "خبرنگاران فعالیت شبکه شاد برای دانش آموزان ابتدایی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فعالیت شبکه شاد برای دانش آموزان ابتدایی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید