خبرنگاران مدیرکل ارشاد: کتابفروشان جنوب کرمانی در طرح زمستانه کتاب ثبت نام کنند

به گزارش مجله سلو بلاگ، جیرفت - خبرنگاران - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از آغاز ثبت نام در طرح زمستانه کتاب خبر داد و گفت: کتابفروشان هفت شهرستان جنوبی استان می توانند در طرح زمستانه کتاب ثبت نام کنند.

خبرنگاران مدیرکل ارشاد: کتابفروشان جنوب کرمانی در طرح زمستانه کتاب ثبت نام کنند

حسین اسحاقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران زمان ثبت نام در این طرح را 26 بهمن ماه سال جاری مطرح کرد و اضافه کرد: ثبت نام این طرح تا پنجم اسفندماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: کتابفروشان با مراجعه به سامانه اینترنتی tarh.ketab.ir نسبت به ثبت نام در طرح زمستانه کتاب 1399 اقدام نمایند.

اسحاقی با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال 1394برای هدفمندکردن یارانه نشر طرح های فصلی فروش کتاب را آغاز کرده است، اظهارداشت: در این طرح ها کتابفروشی ها می توانند روی فروش کتاب به خریداران تخفیف بدهند و مبلغ تخفیف داده شده را از وزارت خانه دریافت نمایند.

وی با بیان اینکه موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با هدف حمایت از کتابفروشان چهار طرح فصلی برگزار کرده است، گفت: در این طرح ها کتابفروشی هایی که شرایط لازم را داشته باشند می توانند پس از ثبت نام کتاب های خود را که با شرایط تعیین شده مطابقت داشته باشند به خریداران بفروشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: کتابفروشی هایی که در طرح زمستانه کتاب مشارکت داشته باشند با یارانه25درصدی می توانند کتاب های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی به مخاطبان ارائه نمایند.

وی خاطرنشان کرد: کتابفروشی های عضو طرح های قبلی برای تایید شرکت در طرح زمستانه کتاب99 نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش نمایند.

اسحاقی سقف خرید برای هر خریدار در طرح زمستانه کتاب سال جاری را همچون طرح پاییزه 200هزار تومان خاطرنشان کرد و گفت: خریداران می توانند از 25 درصد یارانه خرید کتاب در این طرح بهره مند شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 29126

به "خبرنگاران مدیرکل ارشاد: کتابفروشان جنوب کرمانی در طرح زمستانه کتاب ثبت نام کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیرکل ارشاد: کتابفروشان جنوب کرمانی در طرح زمستانه کتاب ثبت نام کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید