خبرنگاران کشف انبار لوازم پزشکی و دارویی قاچاق در کرج

به گزارش مجله سلو بلاگ، کرج - خبرنگاران - فرمانده انتظامی کرج از شناسایی و پلمب یک انبار دپو لوازم پزشکی و دارویی قاچاق در این شهرستان خبرداد.

خبرنگاران کشف انبار لوازم پزشکی و دارویی قاچاق در کرج

سرهنگ محمد معظمی گودرزی روز پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: درپی شیوع و گسترش ویروس کرونا درکشور و استان البرز و دراجرای طرح مبارزه با قاچاق کالاهای بهداشتی و دارویی ماموران درپی رصدهای ویژه این انبار را کشف کردند.

وی اضافه نمود: ماموران با حکم قضایی محل مورد نظر را بازرسی و 37 هزارو 165 عدد انواع کالاهای پزشکی و دارویی قاچاق شامل 2هزارو 400 عدد سرنگ، 10هزار عدد انواع داروها و سه هزارو 370 عدد انواع تجهیزات پزشکی قاچاق را کشف کردند.

وی اعلام نمود که کالاهای کشف شده فاقد هرگونه مجوز ازسوی معاونت غذا و دارو بوده است.

طبق برآورد کارشناسان ارزش اولیه این کالاهای کشف شده 150 میلیون تومان بوده است.

طی روزهای اخیر مقادیرزیادی دستکش، مواد ضدعفونی کننده ، ماسک و اقلام دیگر پزشکی دراستان البرز کشف شده است.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید - 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از 50 کشور سرایت نموده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

طبق گزارش روز پنجنشبه (15اسفندماه) وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، تا به امروزتعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور به 3 هزار و 513 نفر و فوت ناشی از آن به 107 نفر رسید و همچنین 739 نفر تا به امروز بهبود یافته اند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز نیز امروز بیان کرد که با آنالیز نتایج آزمایشات ، شمار قطعی مبتلایان به بیماری کرونا در این استان به 140 نفر رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 13541

به "خبرنگاران کشف انبار لوازم پزشکی و دارویی قاچاق در کرج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشف انبار لوازم پزشکی و دارویی قاچاق در کرج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید