خبر خوش شرکت فیسکر برای علاقه مندان خودروهای برقی

به گزارش مجله سلو بلاگ، شرکت فیسکر از عرضه خودروی برقی لوکس و شاسی بلند در سال 2021 با قیمت 40 هزار دلار خبر داده که ارزان تر از مدل های مشابه محسوب می گردد.

خبر خوش شرکت فیسکر برای علاقه مندان خودروهای برقی

تسلا تنها شرکت سازنده خودروهای برقی نیست که از برنامه های خود برای فراوری محصولات شاسی بلند با قیمت مناسب خبر داده است. شرکت خودروسازی امریکایی فیسکر که به علت فراوری خودروهای لوکس شهرت دارد هم میخواهد برنامه های خاصی را در این زمینه اجرا کند. فیسکر قبلاً نیز خودروهای هیبریدی لوکسی را روانه بازار نموده است.

فیسکر می گوید این خودروی برقی شاسی بلند می تواند با یک بار شارژ در حدود 480 کیلومتر را بپیماید و از یک باتری 80 کیلووات ساعتی برخوردار است. این در حالی است که خودروی مدل Y تسلا تنها قادر به پیمودن مسافتی 370 کیلومتری با یک بار شارژ است.

یک سیستم راداری پیشرفته و یک مجموعه خاص تهویه مطبوع هم برای خودروی یادشده در نظر گرفته شده است که البته در خصوص جزئیات آنها اطلاعات چندانی در دسترس نیست.

قرار است نمونه اولیه این خودرو تا سال 2019 در دسترس علاقمندان قرار بگیرد. اما فراوری انبوه آن تا قبل از نیمه دوم سال 2021 رخ نخواهد داد. باید منتظر ماند و دید تا آن موقع تسلا و دیگر شرکت های بزرگ سازنده خودروهای برقی چه محصولاتی را برای رقابت با فیسکر روانه بازار می نمایند.، مهر

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 3533

به "خبر خوش شرکت فیسکر برای علاقه مندان خودروهای برقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش شرکت فیسکر برای علاقه مندان خودروهای برقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید