دهقانی فیروزآبادی: دانشجویان دکتری بدون داشتن مقاله و با داشتن محصولی دانش بنیان اجازه دفاع دارند

به گزارش مجله سلو بلاگ، معاون تحقیقات و نوآوری دانشگاه آزاد گفت: طی آیین نامه ای تازه دانشجویان مقطع دکتری با محصول دانش بنیان خود اجازه دفاع می گیرند و دیگری احتیاج به داشتن مقاله نیست.

دهقانی فیروزآبادی: دانشجویان دکتری بدون داشتن مقاله و با داشتن محصولی دانش بنیان اجازه دفاع دارند

روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران بیان نمود: آیین نامه ای را تدوین و تصویب نموده ایم که دانشجویان مقطع دکتری با محصول دانش بنیان خود اجازه دفاع می گیرند و دیگری احتیاج به داشتن مقاله نیست. البته محصول دانش بنیان این دسته از دانشجویان در کمیته ای ویژه آنالیز و ارزیابی خواهد شد که حتما این محصول متعلق به دانشجو باشد.

دهقانی فیروزآبادی با تاکید بر اینکه این آیین نامه تنها ویژه دانشجویان دکتری دانشگاه است، عنوان نمود: اجبار دانشجویان به ارائه مقاله نتیجه ای جز ارائه یک مقاله بی کیفیت، تقلب یا کپی کاری نخواهد بود لذا بدین منظور نظامی را طراحی کردیم که یک دانشجوی دارای محصول دانش بنیان بتواند با همان دستاورد دوره دکتری خود دفاع کند.

معاون تحقیقات و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی تاکید نمود: این آیین نامه تنها در دانشگاه آزاد طراحی، تدوین، تصویب و اجرایی می گردد و دانشگاه های دیگر چنین موضوعی را ندارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 43686

به "دهقانی فیروزآبادی: دانشجویان دکتری بدون داشتن مقاله و با داشتن محصولی دانش بنیان اجازه دفاع دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهقانی فیروزآبادی: دانشجویان دکتری بدون داشتن مقاله و با داشتن محصولی دانش بنیان اجازه دفاع دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید