دیدار هیات پارلمانی ایران با معاون وزیر دولت های محلی و امور مدرنیزاسیون نروژ

به گزارش مجله سلو بلاگ، هیات پارلمانی ایران در ادامه دیدارها با مقامات نروژ با معاون وزیر دولت های محلی و امور مدرنیزاسیون این کشور دیدار و تبادل نظر کرد.

دیدار هیات پارلمانی ایران با معاون وزیر دولت های محلی و امور مدرنیزاسیون نروژ

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، حشمت الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی کشورمان و هیات پارلمانی هم در ادامه دیدارهای خود در نروژ با خانم آسه مارته هاریگمون معاون وزیر دولت های محلی و امور مدرنیزاسیون نروژ دیدار و مصاحبه کردند.

خانم هاریگمون در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور هیات عالیرتبه پارلمانی کشورمان در نروژ به تشریح وظایف و عملکرد وزارت دولت های محلی و امور مدرنیزاسیون نروژ به عنوان بزرگترین دستگاه بوروکراتیک در این کشور پرداخت و در مورد موضوعات انتخابات و وظایف شهرداری ها و استانداری ها و ارتباط بین مرکز و مناطق این کشور توضیحات مبسوطی را ارائه کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نیز در این دیدار با اشاره به استقرار کهن ترین دموکراسی منطقه خاورمیانه در کشورمان بر محوری بودن نقش مردم در کلیه فرآیندهای سیاسی کشور از انتخابات شوراهای محلی تا انتخاب مقام عالی رهبری در ایران تاکید و در مورد فصول مختلف برنامه های توسعه مصوب مجلس شورای اسلامی توضیحاتی را ارائه کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 5235

به "دیدار هیات پارلمانی ایران با معاون وزیر دولت های محلی و امور مدرنیزاسیون نروژ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار هیات پارلمانی ایران با معاون وزیر دولت های محلی و امور مدرنیزاسیون نروژ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید