دیدنیهای جزیره ایبیزا در اسپانیا

به گزارش مجله سلو بلاگ، یکی از معروف ترین، خوش منظره ترین و زیباترین و محبوب ترین جزایر بالئارس ایبیزا است. اگر چه اندازه این جزیره نسبتا کوچک است، اما دارای جاذبه های زیادی است. جزیره ایبیزا به طور گسترده ای برای گذران شبی بی نظیر شناخته شده است، اما فعالیت های زیادی نیز در طول روز می توان انجام داد.

دیدنیهای جزیره ایبیزا در اسپانیا
  1. Santa Eulalia del Rio

Santa Eulalia del Rio مکانی پر رفت و آمد در ایبیزا است و در ساحل شرقی جزیره واقع شده است. از فرودگاه اصلی فاصله کمی تا ایبیزا است و نقطه ای برای کسانی است که می خواهند فرهنگ و غذاهای منطقه را امتحان کنند. یکی از ویژگی های منطقه تفرجگاه آن در امتداد ساحل است. ساحل اندود شده با درختان نخل، برای پیاده روی در کنار آب و نظاره ساحل تا مایل ها دورتر مناسب است. در این ساحل می توانید در طول شب به خرید و تفریح بپردازید.

  1. Cala Llonga

رفت و آمد مکرر به Cala Llonga با ساحل سفید بزرگ و شنی، خلیج زیبا و تپه های پوشیده از درختان کاج منظره ای زیبا است. شاید این منطقه یکی از خانوادگی ترین مناطق ایبیزا باشد که در آن خانواده ها و فرزندان آن ها را می بینید. ساحل اصلی دارای زمین بازی و پارک تفریحی مینیاتوری برای سرگرم نگه داشتن بچه ها در تعطیلات است. Cala Llonga فقط 10 دقیقه از شهر ایبیزا فاصله دارد یعنی به راحتی می توانید از ساحل دور شوید و جاذبه های تاریخی را کشف کنید.

  1. Sant Josep de sa Talaia

اگر شما مشتاق به دیدن سمت های مختلف جزیره ایبیزا هستید، به Sant Josep de sa Talaia سر بزنید. در جنوب غربی این جزیره، Sant Josep de sa Talaia است که در آن می توانید برخی از دیدنی ترین مناطق ایبیزا را ببینید. پارک طبیعی Salines و جنگل طبیعی Vendranell دو مورد از بارزترین مناطق هستند هر چند به آتشفشان های خاموش و سواحل نیز نزدیک هستید. در Cala Comte ، می توانید بر روی خط ساحلی شنی استراحت کنید و یا می توانید به یکی از کارخانه های لبنی محلی در منطقه سر بزنید. این منطقه برای طبیعت دوستان در جزیره مناسب است.

  1. Sant Antoni de Portmany

سن آنتونیو، بزرگترین منطقه در ایبیزا است. این منطقه بزرگ برای گشت و گذار شبانه در ایبیزا مناسب است، و هیچ کمبود مکانی برای پایکوبی و پایکوبی تا صبحگاه وجود ندارد. می توانید در غروب آفتاب به کافه ها و بارها سر بزنید و به تماشای غروب بپردازید. سپس به سمت غرب بروید جایی که مکان های مناسب تفریحات شبانه به صورت متمرکز وجود دارند. اگر شب ها نمی خواهید بیرون باشید، می توانید روزها از قدم زدن در ساحل لذت ببرید و مناطق زیبایی مانند Passeig de ses Fonts را ببینید.

  1. جزیره Es Vedra

یکی از جذاب ترین مناطق در ایبیزا جزیره ES Vedra است. این منطقه در سواحل Cala dHort در ساحل غربی واقع شده استES Vedra. کاملا خالی از سکنه است و پر از رمز و راز و افسانه ها و روایات قومی می باشد. افسانه ها Es Vedra را به Tanit، الهه ماه فنیقی مرتبط می کنند. این جزیره همچنین نقطه ای است که در آن بدنامی سعی به فریب اودیسه از کشتی خود در ادیسه هومر داشت. گفته شده است که ES Vedra فوق العاده مغناطیسی است زیرا در پشت قطب شمال و مثلث برمودا واقع شده است. گشت و گذار در این منطقه باعث می شود چشم اندازهای زیبای اطراف را نیز مشاهده کنید.

  1. جزیره Portinatx

در ساحل شمالی جزیره Portinatx واقع شده است که جنگلی پر رفت و آمد با سه ساحل دیدنی و جذاب می باشد. بزرگترین ساحل آن، ساحل شنی SArenal Gros است، و دو جزیره دیگر کمی خصوصی تر هستند. جزیره های خلوت تر SArenal Petit و Playa Porto می باشند. هر سه جزیره دارای نجات غریق، فروشگاه ها و تخت هایی برای آفتاب دریافت است. در حالی که می توانید در ساحل استراحت کنید، Portinatx به خاطر غواصان آن معروف است. این منطقه خانوادگی است، و محلی ایده آل برای پیاده روی ساحلی است. بهترین نکته این است که بیشتر هتل ها نزدیک ساحل هستند به طوری که با پیاده روی کوتاه به آن ها می رسید.

  1. ساحل Es Canar

Es Canar ساحلی در سمت شرقی جزیره است. این ساحل برای بازارهای هیپی آن شناخته شده است، اما دیدنی های زیادی دارد. Es Canar از جنگل های کاج و سواحل شنی با مناظر عالی و استثنایی ساخته شده است. این منطقه برای علاقه مندان به تفریح در فضای باز فضایی رویایی است زیرا فرصت های نامحدودی مانند موج سواری و چتربازی دارد. البته، بهتر است بازار هیپی مشهور را از دست ندهید. این بازار هر چهارشنبه برگزار می شود؛ بازار محلی عالی برای خرید صنایع دستی محلی و انواع سوغاتی ها است.

  1. شهر ایبیزا

شهر بندری شناخته شده ایبیزا بزرگترین و قشنگ ترین نقطه در این جزیره است. منطقه مشرف به دریای مدیترانه است و دارای یک قلعه دیوار و خیابان های سنگ فرش است. مردم محلی به این شهر ایویسا می گویند. ایبیزا به دو بخش تقسیم می شود: Dalt Vila و Eixample. Dalt Vila بر فراز آب است و شهری قدیمی محسوب می شود؛ این منطقه تاریخی دارای رستوران های در سطح جهانی و بارهای بزرگ است. در زیر آن، Eixample دیده می شود که در آن ساختمان های جدیدتری یافت می شود. در حالی که بازدید می کنید از کلیسای جامع به نام بانوی برف ها نیز دیدن کنید. این نقطه بهترین نقطه برای نمایش کل شهر است.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: مجله سفر
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 16096

به "دیدنیهای جزیره ایبیزا در اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنیهای جزیره ایبیزا در اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید