رئیس کمیته استیناف: شکایت شهر خودرو به دست ما نرسیده، وکیل پرسپولیس: احتمالاً فرآیند اداری طولانی شده است

به گزارش مجله سلو بلاگ، رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: هنوز پرونده اعتراض باشگاه پرسپولیس به رأی کمیته شرایط در پرونده شکایت باشگاه شهر خودرو به دست ما نرسیده است.

رئیس کمیته استیناف: شکایت شهر خودرو به دست ما نرسیده، وکیل پرسپولیس: احتمالاً فرآیند اداری طولانی شده است

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، باشگاه شهر خودرو خراسان روز گذشته، ضرب العجل 48 ساعته ای را برای باشگاه پرسپولیس به منظور پرداخت مبلغ حدود 8 میلیارد تومان بابت صدور رضایت نامه یحیی گل محمدی مشخص و تهدید کرد در صورت عدم پرداخت این مبلغ شکایت خود را در AFC پیگیری خواهد نمود.

پس از این اتفاق، باشگاه پرسپولیس گفت لایحه اعتراضی خود به رأی کمیته شرایط را به کمیته استیناف ارسال نموده و باید منتظر رأی این کمیته درباره پفراینده شکایت باشگاه شهر خودرو بود.

علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف در این باره به خبرنگار خبرنگاران گفت: این پفراینده هنوز به دست ما نرسیده است. اگر کمیته شرایط حکمی صادر نموده و باشگاه پرسپولیس هم به آن اعتراض داشته باشد، فرایند اداری دارد که مدتی زمان می برد تا پفراینده به دست ما برسد، ولی هنوز چیزی به دست ما نرسیده و در صورت دریافت این پفراینده به آن رسیدگی و رأی صادر خواهد شد.

به همین دلیل خبرنگار خبرنگاران با امیر ساعدوکیل برای پیگیری این موضوع تماس گرفت که وکیل باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات رئیس کمیته استیناف گفت: روز پنجشنبه هفته گذشته لایحه اعتراضی خود به رأی کمیته شرایط را به کمیته استیناف ارسال کردیم. احتمالاً فرآیند اداری تا لایحه ارسالی در کارتابل کمیته استیناف قرار گیرد کمی طولانی شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 28312

به "رئیس کمیته استیناف: شکایت شهر خودرو به دست ما نرسیده، وکیل پرسپولیس: احتمالاً فرآیند اداری طولانی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس کمیته استیناف: شکایت شهر خودرو به دست ما نرسیده، وکیل پرسپولیس: احتمالاً فرآیند اداری طولانی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید