زنوزی: تراکتورسازی بدون استوکس و اروین هم باقدرت است، در نیم فصل تیم کهکشانی را خواهیم ساخت

به گزارش مجله سلو بلاگ، زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی گفت: با بازیکنان تراز اولی که در نیم فصل به خدمت می گیریم، تیم کهکشانی تراکتور را خواهیم ساخت. - اخبار ورزشی -

زنوزی: تراکتورسازی بدون استوکس و اروین هم باقدرت است، در نیم فصل تیم کهکشانی را خواهیم ساخت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی تبریز, محمدرضا زنوزی در گفت وگویی در حاشیه تمرین امروز (پنج شنبه) سرخپوشان تبریزی با اشاره به شرایط مطلوب این تیم در آستانه بازی مقابل پرسپولیس گفت: خداراشکر آمادگی تیم در سطح قابل قبولی واقع شده است و بچه ها تمرینات منظمی را طی هفته اخیر پشت سر گذاشته اند.

زنوزی در واکنش به عدم بازگشت استوکس و اروین به تمرینات تیم، تاکید نمود: همواره گفته ام که تراکتور هیچگاه متکی به فرد نیست و این بازیکنان هستند که باید به بودن در این تیم افتخار نمایند، در مورد بازیکنان خارجی نیز، سوگیتا که از لحاظ اخلاقی و فنی خارق العاده است، به صورت مرتب در تمرینات حاضر بود و استوکس و اروین نیز بخاطر مشکلاتی که دارند هنوز بازنگشته اند.

مالک باشگاه تراکتورسازی در ادامه افزود: طرفداران مطمئن باشند که تراکتورسازی بدون این بازیکنان نیز با قدرت در بازی ها حاضر می گردد، چرا که تیم ما 22 بازیکن فوق العاده و ستاره دارد که سطح شان اگر بالاتر از آن دو بازیکن نباشد، قطعاً کمتر هم نیست.

وی با بیان اینکه به علاقه طرفداران تراکتورسازی به استوکس و اروین واقفیم، تاکید نمود: برای بازی مقابل پرسپولیس 22 استوکس و اروین داریم و با توان و انگیزه مضاعف به میدان خواهیم رفت. ادامه بدقولی های خارجی های تراکتورسازی، اروین و استوکس بازهم نیامدند

محمدرضا زنوزی همچنین درخصوص تکمیل ترکیب تیم در ادامه مسابقات، اظهار داشت: با تمامی محدودیت هایی که ابتدای فصل با آن روبرو بودیم، از دیر تحویل دریافت باشگاه تا محدودیت در جذب بازیکنان لیگ برتری و خارجی و غیره سعی کردیم تیمی قدرتمند را آماده کنیم، اما با این حال هر چند شاید هم اکنون نیز طرفداران از تیم راضی باشند ولی همچنان با تیم مدنظر و ایده آل من فاصله دارد.

مالک باشگاه تراکتورسازی در انتها اظهاراتش عنوان داشت: ان شاءالله با بازیکنان تراز اولی که در نیم فصل و فصل آتی به خدمت می گیریم، تیم کهکشانی تراکتور را خواهیم ساخت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1910

به "زنوزی: تراکتورسازی بدون استوکس و اروین هم باقدرت است، در نیم فصل تیم کهکشانی را خواهیم ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنوزی: تراکتورسازی بدون استوکس و اروین هم باقدرت است، در نیم فصل تیم کهکشانی را خواهیم ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید