ساخت موسیقی به یاری دستکش هوشمند

به گزارش مجله سلو بلاگ، ساخت موسیقی دارای پیچیدگی خاص خود است اما تکنولوژی به این عرصه نیز قدم گذاشته تا ساخت آن را آسان کند. استارتاپی در انگلستان نسل دومی از دستکش های هوشمندی را طراحی نموده و ساخته است که به ساخت آسان موسیقی یاری می نماید. نسل اول این دستکش قرار بود در سال 2014 فراوری شده و به بازار وارد گردد اما از آنجایی که احتیاج به سرمایه 200 هزار دلاری داشت، نتوانست آن را تأمین نموده و فراوری کند. اما اکنون نسل دوم این دستکش که MI.MU نام دارد به بازار می آید.

ساخت موسیقی به یاری دستکش هوشمند

این دستکش به گونه ای ساخته شده است که موزیسین ها ضمن ساخت آسان موسیقی دیگر روی صحنه از نمایش کیبورد و کنترلرها و... بی احتیاج خواهند بود تا جلوه بصری بیشتری به کار خود در صحنه بدهند.

دستکش می مو از پارچه های بازیافتی ساخته شده و در آن یکسری از سنسورهای هوشمند به کار رفته است که می توانند میزان خم شدن انگشتان دست و حرکت دست را اندازه گیری نمایند. این دستکش همچنین دارای چراغ LED، موتور ارتعاشی برای فعال کردن بازخوردی های بصری و لمسی برای موزیسین ها است.

دستکش می مو همچنین دارای دو نرم افزار به نام های Glove Mi.MU و logic pro است که موزیسین ها با این دو هم می توانند به وای فای متصل شوند و هم اینکه صدا و آهنگ را با حرکات مختلف دست و انگشتان مانند حرکت چرخشی دستی که مشت شده، باز و بسته کردن انگشتان دست و... فراوری نمایند.

این دستکش دارای باتری تعویضی است و هر 6 ساعت یکبار می توان آن را عوض کرد. البته باید گفت قیمت این دستکش ارزان نیست، چرا که قیمت یک دستکش 1250 و یک جفت آن 2500 پوند است. این استارتاپ در حال جمع آوری سرمایه اولیه برای فراوری انبوه آن است و قرار است در ماه اوت به بازار وارد گردد.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 4621

به "ساخت موسیقی به یاری دستکش هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت موسیقی به یاری دستکش هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید