سلطانی فر: صدا و سیما اراده ای برای حل مشکل پخش تلویزیونی ندارد

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در نشست با اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، برگزاری سالانه 5500 مسابقه فوتبال را مورد توجه قرار داد و توضیح داد: در دو تا سه مسابقه هم مشکل پیش آمده که با درایت و هماهنگی به خیر گذشته و در همه جای جهان نیز این حوادث بوجود می آید.

سلطانی فر: صدا و سیما اراده ای برای حل مشکل پخش تلویزیونی ندارد

وی با بیان اینکه در برگزاری مسابقات فوتبال عوامل مختلفی مؤثر و دست اندرکار است، توضیح داد: استادیوم های فوتبال از ده تا دوازده ساعت قبل از برگزاری در اختیار نیروی انتظامی واقع شده است و آنها هستند که حاکم مطلق نظم و امنیت هستند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: قرار بوده در استادیوم اهواز قرار بود صندلی تماشاگران تیم داماش گیلان به ظرفیت سیصد تا چهارصد نفر حفظ گردد ولی این اتفاق نیفتاد و عوامل انتظامی نتوانستند این صندلی را حفظ نمایند. این مهم بر خلاف مصوبات شورای تأمین بود. بنابراین نباید به وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال برای این اشکال، ایراد گرفت؛ اگر صندلی تماشاگران داماش حفظ نشده و تماشاگران بصورت غیرقانونی وارد شدند و بیشتر از ظرفیت استادیوم اجازه ورود یافتند، باید آنالیز گردد چه کسی کوتاهی نموده و چرا افراد زیادی بدون بلیت وارد شدند.

سلطانی فر در ادامه همین بحث شرح داد: آنچه مسلم است، بلیت فروشی الکترونیکی هم حلال مسائل نیست و تا کنترل دقیقی صورت نگیرد مسئله ای حل نمی گردد چرا که بطور نمونه در همین رقابت های لیگ ملت های والیبال، 6 هزار نَفَر داخل سالن ارومیه بودند و یک هزار نَفَر هم با بلیت در بیرون سالن حضور داشتند، پس همه باید دست به دست هم دهند تا هر ارگانی وظیفه خودش را انجام دهد.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از صحبت هایش حق پخش تلویزیونی را مورد توجه قرار داد و توضیح داد: از یک سال و نیم پیش جلسات مختلفی را با رئیس سازمان صدا و سیما و معاونین رسانه ملی داشتیم اما اراده ای در صدا و سیما برای حل مشکل حق پخش تلویزیونی نمی بینیم.

سلطانی فر همچنین واگذاری باشگاه های پرسپولیس و استقلال را مورد تاکید قرار داد و آن را عزم جدی دولت دانست و توضیح داد: در واگذاری این دو باشگاه در صدد رفع موانع هستیم تا این واگذاری با یاری نمایندگان مجلس در سال 98 انجام گردد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: در اجرای مصوبه مجلس، موانعی وجود دارد که طی جلسه ای که با دکتر لاریجانی هم داشتیم، مقرر شد پیشنهادات را ارائه دهیم و در این راستا اقدامات مؤثری هم صورت گرفته است.

سلطانی فر در بخش پایانی صحبت هاش با اشاره به موضوعات فرهنگی گفت: مسائل فرهنگی داخل استادیوم ها جدا از شرایط فرهنگی بیرون از استادیوم نیست. فوتبال توأم با هیجان است و بسیاری برای تخلیه هیجانات می آیند. به امید خدا کوشش مَی کنیم با یاری رسانه ها و دستگاه های فرهنگی، این مسائل را رفع کنیم.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 5743

به "سلطانی فر: صدا و سیما اراده ای برای حل مشکل پخش تلویزیونی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: صدا و سیما اراده ای برای حل مشکل پخش تلویزیونی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید