شجاعت حلقه گم شده گل گهر در بازی برابر تراکتور بود

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سعید الهویی مربی گل گهر عصر شنبه بعد از باخت 2 بر 1 تیم گل گهر سیرجان برابر تراکتور تبریز در بخش ابتدایی صحبتهای خود مطرح کرد: فکر می کنیم که در روزی که شجاعت حلقه گم شده تیم مان بود، از بازی که می توانستیم به خاطر کیفیت فنی و موقعیت هایی که ایجاد کردیم به برد و 3 امتیاز برسیم، به باخت رسیدیم.

شجاعت حلقه گم شده گل گهر در بازی برابر تراکتور بود

وی ادامه داد: این چیزی است که در درون خودمان باید ایجاد کنیم؛ کادر فنی، بازیکنان و کادر پشتیبانی باید شجاع باشیم. کیفیت خودمان را بپذیریم که چقدر بالا و خوب است. ما توانستیم در این بازی تراکتور را کنترل و موقعیت ایجاد کنیم و باید یاد بگیریم دکمه بازگشت وجود ندارد، 90 دقیقه باید شجاع باشیم تا بتوانیم 3 امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

الهویی در خصوص نتیجه دریافت اول فصل تیم گل گهر و نتیجه های چند هفته اخیر بیان نمود: موفقیت یک فرایند زمان بر است، دلیلش این است که فقط کیفیت فنی به موفقیت های یک تیم یاری نمی کند، شما باید یک قلب عظیم و یک ذهن حرفه ای قوی داشته باشید. ایجاد کردن این قلب عظیم و شجاع در یک تیم و رقم زدن این تغییر عظیم در ذهن و قلب بازیکنان زمان می برد.

وی ادامه داد: به شما قول می دهم اگر به بازی نگاه کارشناسانه داشته باشید، می بینید که تیم نسبت به بازی های قبل کیفیت فنی پایین تری را ارائه نمی دهد، حتی در برخی از بازی ها کیفیت فنی اش از بازی های اول فصل هم بالاتر است، مثل بازی امروز که چندین موقعیت گل ایجاد کردیم.

مربی تیم فوتبال گل گهر بیان نمود: آن چیزی که ضعف و مشکل ماست و باید آن را بر طرف کنیم، این است که باید یاد بگیریم شجاع باشیم، اگر شجاع نباشیم از کیفیت خودمان نمی توانیم استفاده کنیم، شیری که شجاع نباشد مطمئناً از گرسنگی می میرد، چون نمی تواند شکار انجام بدهد.

وی در پاسخ سوال خبرنگاری که گفت؛ منشأ و شاکری آن طوری که باید و شاید بازی نکردند، مطرح نمود: مشکل ما به کل تیم بر می گردد، فقط بازیکنان خط جلو نیستند، از دروازه بان تا بازیکنان خط جلو را شامل می گردد. همه ما امروز اشکال داشتیم، اشکال ما ذهنی بود و باید رفعش کنیم. مطمئن باشید که تمام تلاشمان را می کنیم که این بخش رفع گردد، ولی این کار زمان بر است.

الهویی در انتها اضافه کرد: امیدواریم که بتوانیم با تجربه و درایت قلعه نویی، زمان این موفقیت را کوتاه تر بکنیم، راه بسیار روشنی پیش روی ما است، چون در بخش فنی داستان را خوب جلو رفتیم، این بخش هم به عنوان تکمیل کننده در کنارش قرار می گیرد؛ مطمئن باشید که فصل خیلی خوبی خواهیم داشت، به شرط اینکه قلب شجاعی داشته باشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 27997

به "شجاعت حلقه گم شده گل گهر در بازی برابر تراکتور بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعت حلقه گم شده گل گهر در بازی برابر تراکتور بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید