شرایط حضور دانشجویان و تیم های فناور در مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه خلیج فارس اعلام شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، دانشگاه خلیج فارس بوشهر در اطلاعیه ای شرایط حضور دانشجویان و تیم های فناور در مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه را اعلام نمود.

شرایط حضور دانشجویان و تیم های فناور در مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه خلیج فارس اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا در مقطع دبیرستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه خلیج فارس بوشهر در اطلاعیه ای شرایط حضور دانشجویان و تیم های فناور در مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه را اظهار داشت و بر اساس آن، دانشجویان تا چهارم مهرماه فرصت دارند برای حضور در این مرکز به صورت کتبی با مشخصات کامل درخواست خود را به این مجموعه اعلام نمایند.

طبق این اطلاعیه، با توجه به تاکید مقام عالی وزارت عتف بر ضرورت فعال نگاه داشتن و حتی تشدید و توسعه فعالیت های پژوهشی دانشگاه ها و نظر به لزوم حضور دانشجویان فعال در هسته های کارآفرینی و پژوهشی و دانشجویان مشغول در کارگاه ها و آزمایشگاه های پژوهشی در همه مقاطع تحصیلی (بخصوص کارشناسی و کارشناسی ارشد) جهت پیشبرد فعالیت های فناورانه، پژوهشی، کارآفرینی و نوآوری، چنانچه دانشجویی می بایست در آزمایشگاه یا کارگاه محل انجام فعالیت های هسته کارآفرین، پژوهشی یا شرکت نوپای تحت نظارت شما حضور داشته باشد ضروری است، تا چهارم مهرماه بصورت کتبی و با مشخصات کامل (نام، شماره دانشجویی، مقطع تحصیلی، محل انجام فعالیت، هسته یا شرکت محل انجام فعالیت) به مرکز کارآفرینی اعلام کند.

این مرکز پس از تجمیع اسامی اعلام شده تا تاریخ مذکور، مراتب را جهت هماهنگی به معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه گزارش خواهد داد. با توجه به تاکید معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، دانشجویان یاد شده در بدو مراجعه، جهت پذیرش در خوابگاه باید گواهی سلامت به همراه خود داشته باشند و متعهد به رعایت تمامی ملزومات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در زمان حضورشان در دانشگاه و خوابگاه باشند.

البته، پایش سلامت تمامی مراجعه نمایندگان به دانشگاه با تمامی ابزار های موجود در حراست فیزیکی دانشگاه انجام می پذیرد و از ورود دانشجویان دارای علائم در هر مرحله جلوگیری به عمل می آید. همچنین، ضروری است که محل فعالیت این دانشجویان (بجز شرکت های نوپا که ضدعفونی محیط به عهده آنان است)، از لحاظ موارد بهداشتی و ضدعفونی بصورت پیوسته و موثر مورد بازرسی و پاکسازی قرار گیرد که هماهنگی در این زمینه به عمل آمده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 22643

به "شرایط حضور دانشجویان و تیم های فناور در مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه خلیج فارس اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط حضور دانشجویان و تیم های فناور در مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه خلیج فارس اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید